Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:182668
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.06.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  TEORĒTISKĀ DAĻĀ    4
1.1.  Kas ir ražošana?    4
1.2.  Darbaspēka nozīme uzņēmumā    5
1.3.  Darba tirgus analīze    6
1.4.  Darbaspēka plānošana    7
1.5.  Darbaspēka komplektēšana    8
1.6.  Darbinieku motivācija    10
1.7.  Darbaspēka ietekme uz ieņēmumu apjomu uzņēmumā    14
1.8.  Darbaspēka ietekme uz izmaksu apjomu uzņēmumā    17
2.  PRAKTISKĀ DAĻA    18
2.1.  SIA BG raksturojums, struktūra un problēmas būtība    18
2.2.  Darba algas aprēķināšana    21
2.3.  Uzņēmuma BG darbinieku sociālā un darba aizsardzība    23
2.3.  Motivācijas prakse uzņēmumā    27
  SECINĀJUMI    30
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    31
Extract

Ikviens no mums katru dienu nonāk saskarsmē ar dažādiem uzņēmumiem. Daļa no tiem (dažādi veikali, frizētavas, sabiedriskais transports, mācību iestādes utt.) sniedz mums nepieciešamās preces un pakalpojumus, lai mēs varētu apmierināt savas ikdienas vajadzības. Tāpat arī daudzi no mums ir nodarbināti kādā uzņēmumā (gan kā darbinieki, gan kā vadītāji, gan arī kā uzņēmēji).
Jebkuram no mums ir noteiktas prasības, kuras mēs uzstādām attiecīgajiem uzņēmumiem.
Piemēram, ieejot veikalā mēs sagaidām, ka tiksim laipni, nesteidzīgi, bet ātri un kvalitatīvi apkalpoti. Savukārt izmantojot kāda uzņēmuma sniegtos pakalpojumus, sagaidām, ka tie tiks izpildīti mums vēlamajā laikā, par pieņemamu cenu un ar mums izdevīgu servisu un apkalpošanu.
Cilvēku jeb patērētāju prasības atsevišķas nozares, noteikta veida uzņēmumiem un to darbības principiem, veido attiecīgu uzņēmuma darbības modeli, kura ievērošana un īstenošana nodrošina uzņēmuma veiksmīgu darbību un popularitāti patērētāju vidū.
Tātad varam secināt, ka gan uzņēmuma vadībai, gan tā darbiniekiem jābūt profesionāļiem savā jomā. Līdz ar to arī jebkura uzņēmuma vadītājam ir jāizprot, ka darbinieku ieinteresētība savu darba pienākumu veikšanā sekmēs visa uzņēmuma darbību. Tāpēc ieteicams tiekties uz to, lai darbinieki būtu apmierināti ar savu darbu, lai viņi gūtu gandarījumu, veicot darba pienākumus. Jebkurš no cilvēkiem vispirms jau ir personība, vienalga vai viņš ir algots strādnieks vai vadītājs. Šīs personības veidošanās process jau ir izgājis noteiktu “attīstības ceļu”, kura pirmssākumi jau meklējami cilvēka bērnībā un ir ietekmējuši cilvēka uzskatu veidošanos, dzīves uztveri un arī attieksmi pret apkārtējo sabiedrību un vidi, kurā viņš atrodas. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register