Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:913136
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.12.2005.
Language: Latvian
Level: Academic
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
  I NODAĻA    6
  Teorētiskā analīze    6
  II NODAĻA    13
  Patstāvīgais pētījums    13
  Metode    13
  Vajadzību apmierinātības analīze    14
  Vispilnīgāk apmierināto vajadzību reitinga analīze    17
  Secinājumi un ieteikumi    20
  Izmantotās literatūras saraksts    22
  Pielikums Nr. 1    23
  Pielikums Nr. 2    25
  Pielikums Nr. 3    27
  Pielikums Nr. 4    28
  Pielikums Nr. 5    29
Extract

Šodien darbinieku motivācijas radīšanai vairs nepietiek tikai ar finansiāliem stimuliem. Darbinieki darba vietā vēlas, lai viņi tiktu cienīti, tiktu ievērotas viņu individuālās vajadzības un intereses, būtu izaugsmes iespējas, pozitīvi noskaņota darba vide un būtu skaidri iestādes vai uzņēmuma darba mērķi un politika. Darbinieki vēlas justies piederīgi savai darba vietai un saņemt kolēģu cieņu.
Ir pierādīts, ka ar darbu apmierināti darbinieki sasniedz labākus rezultātus un aktīvāk iesaistās uzņēmuma attīstības veicināšanā. Tas, cik liela ir darbinieku apmierinātība ar darbu, ietekmē sociālo vidi uzņēmumā un uzņēmuma izaugsmes iespējas. Pozitīvi noskaņoti darbinieki palīdz sasniegt uzņēmuma izvirzītos mērķus.
Arvien vairāk iestāžu un uzņēmumu attīstās un rada darbiniekiem draudzīgu un patīkamu darba vidi, tomēr daudzos uzņēmumos un iestādēs vēl joprojām darbinieku vajadzības netiek pilnvērtīgi apmierinātas. Iestādēs, kurās darbinieki nav apmierināti ar savu darba vidi, darbinieki sasniedz zemākus rezultātus kā viņi varētu, un darba vieta pilnvērtīgi neizmanto sev pieejamos darbinieku zināšanu un prasmju resursus.
Dažādās iestādēs ir dažāds darbinieku vajadzību apmierinātības līmenis. Ir iestādes, kurās darbinieki priecājas par iespēju palīdzēt un dara to, cik labi iespējams, savukārt citās iestādēs darbinieki ir neapmierināti par to, ka viņus traucē un viņiem kaut kas ir jādara. Bieži darbinieku attieksmes atšķirības ir vērojamas starp privāto un valsts iestāžu darbiniekiem. Dažādās valsts un privātās iestādēs ir dažāds darbinieku apmierinātības līmenis, kas ietekmē darbinieku attieksmi pret iestādi, kolēģiem un apmeklētājiem.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,48 €
Work pack Nr. 1186141
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register