Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:570428
 
Evaluation:
Published: 19.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  Darbinieku attiecības kā sabiedrisko attiecību sastāvdaļa    8
1.1.  Sabiedrisko attiecību būtība    8
1.2.  Sabiedriskās attiecības uzņēmumā    8
1.3.  Iekšējās komunikācijas loma uzņēmumā    9
1.4.  Komunikācijas problēmas uzņēmumā darbinieku un vadītāju starpā    10
1.5.  Komunikācijas problēmas darbinieku starpā    12
1.6.  Mobinga ietekme uz darbinieku attiecībām    14
2.  SIA „Ādere” apraksts    16
2.1.  Sabiedriskās attiecības SIA „Ādere”    16
2.2.  Uzņēmuma darbinieku attiecību raksturojums    17
3.  Iekšējās komunikācijas analīze    18
3.1.  Darbinieku vērtējuma analīze    18
3.2.  Iekšējās komunikācijas problēmas un risināšanas iespējas    24
  Secinājumi    25
  Priekšlikumi    27
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    28
Extract

Autore šādu studiju darba tematu izvēlējās, jo viņai šķiet, ka mūsdienās, kad ekonomiskā krīze izdara lielu spiedienu uz uzņēmuma iekšējo vidi, ir vērts aplūkot kā tas īsti ietekmē darbinieku savstarpējās attiecības un attiecības ar vadību. Komunikācijas spējas darbinieku starpā ir veiksmīga uzņēmuma pastāvēšanas pamatā. Līdz šim vairāk vai mazāk ir pētīti cilvēku temperamenti, raksturi, kā arī personības īpašības, taču mazāka uzmanība ir veltīta tam procesam ko saucam par cilvēku savstarpējām attiecībām. Galvenais un noteicošais faktors, ņemot vērā katra indivīda temperamentu un raksturu, ir personības vajadzību apmierināšana kā sabiedrības loceklim. Jebkurš no mums ir sabiedrības loceklis, kurš ikdienā kontaktējas ar citiem sabiedrības locekļiem un veido attiecības. Veiksmīga darbinieku komunikācija var palielināt produktivitāti, jo tā ir atkarīga ne tikai no cilvēkiem, kuri strādā vairāk, bet arī no cilvēkiem, kas strādā ar patiku, aizrautīgi, apzinīgi un lepojas ar savu darbu, cenšoties palielināt savu efektivitāti. Cilvēki strādā labāk, ja viņi saprot ko un kāpēc uzņēmumā dara. Līdzīgā veidā iespējams arī pārvarēt nepietiekamu motivāciju un garlaicību. Neatkarīgi no uzņēmuma lieluma un darbinieku skaita, viņu savstarpējām attiecībām ir būtiska nozīme uzņēmuma dzīvotspējā. Ekonomiskā situācija atstāj iespaidu uz darbiniekiem no psiholoģiskā viedokļa, kas savukārt var radīt nesaskaņas darba procesā.
Autores darba mērķis ir izpētīt darbinieku attiecības uzņēmumā SIA „Ādere”.
Darba uzdevumi:
1.Izpētīt sabiedrisko attiecību teorijas par darbinieku attiecību veidošanu.
2.Veicot novērojumus un dokumentu analīzi, izpētīt uzņēmuma SIA „Ādere” darbinieku attiecību veidošanu.
3.Veikt SIA „Ādere” darbinieku aptauju, noskaidrojot viņu viedokli par darbinieku attiecību veidošanu.
4.Balstoties uz empīriskā pētījuma datiem, novērtēt uzņēmuma SIA „Ādere” darbinieku attiecību veidošanas rezultātus.
5.Izdarīt secinājumus un sniegt priekšlikumus uzņēmuma SIA „Ādere” vadībai darbinieku attiecību veidošanas jomā.
Rakstot studiju darbu, empīriskajam pētījumam tika izmantota aptaujas metode – anketēšana. Kā arī izpētīta sabiedrisko attiecību teorija par darbinieku attiecībām uzņēmumā. Apkopojot klientu aptaujas datus, autore novērtēja uzņēmuma darbinieku vērtējumu par darbinieku attiecībām un izdarīja secinājumus.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1117659
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register