Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:424615
 
Evaluation:
Published: 27.04.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  ANALĪZES DAĻA    4
1.1.  IZGLĪTĪBAS IESTĀDES MENEDŽMENTS    4
1.2.  OGRES MEŽA TEHNIKUMA RAKSTUROJUMS    5
1.2.1.  Struktūrshēma    5
1.2.2.  Iekšējā vide    6
1.2.3.  SVID analīze    7
1.3.  PERSONĀLA PLĀNOŠANA    9
1.3.1.  Personāla atlase un integrāšanās uzņēmumā    8
1.3.2.  Personāla apmācība un attīstība    10
1.3.3.  Personāla darba alga un novērtēšana    14
1.3.4.  Esošā izglītības iestādes motivācijas sistēma    15
1.4.  MOTIVĀCIJAS TEORIJAS    16
1.4.1.  Satura motivēšanas teorijas    16
1.4.2.  Norises motivācijas teorijas    19
1.4.3.  Stimulējošā motivācijas teorija    20
2.  PROJEKTA DAĻA    21
2.1.  MOTIVĀCIJAS PĒTĪJUMS    21
2.2.  MOTIVĀCIJAS UZLABOŠANAS PROJEKTS    23
2.3.  PROJEKTA IZPILDES KONTROLE    28
  SECINĀJUMI UN PRIEKKŠLIKUMI    29
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    30
  PIELIKUMI    31
Extract

Par studiju darba tēmu uzņēmējdarbības vadīšanā autors ir izvēlējies tēmu „Ogres Meža tehnikuma darbinieku motivācijas līmeņa paaugstināsanas projekts”.
Radošo personību motivēšanā vadītājam ir būtiski rast atbildi uz jautājumu – kā šo personību individuālās ambīcijas saskaņot ar organizācijas mērķiem? Radošām personībām salīdzinājumā ar citiem ir raksturīga izteikta pašmotivācija. Organizācijai ir jābūt spējīgai radīt un attīstīt ambiciozus projektus. Vadītājam jārada vide un apstākļi, kas rosina radošu procesu. Īpaša uzmanība jāvelta personību savstarpējai saskaņai un spējai sastrādāties.
Studiju darbā tiks apskatītas satura, norises, stimulējošā motivēšanas teorija, izvēlēta visatbilstošākā un pielietota uzņēmuma motivācijas novērtēšanā un uzlabošanas projektā.
Kursa darba mērķis ir izstrādāt tehnikuma darbinieku motivācijas līmeņa paaugstināšanas projektu.
Kursa darba uzdevumi ir:
uzzināt, kādas ir motivācijas teorijas un ar ko tās atšķiras.
izprast motivāciju teoriju galveno pamatdomu, to priekšrocības un trūkumus.
uzzināt kāda esošā motivācijas sistēma ir Ogres meža tehnikumā.
aptaujāt 25 darbiniekus un apkopot anketās esošo informāciju.
Darba sagatavošanai tiks izmantota speciāla literatūra, Interneta resursi un nepublicētie materiāli.
Izglītības iestādē menedžments ir iestādes darbības mērķtiecīga virzība, lai izmantojot esošos un piesaistot jaunus resursus, izvēlētos optimālo stratēģiju un taktiku, kā arī panāktu plānoto rezultātu. Izglītības iestādē menedžments ir attiecināms gan uz iekšējo pārvaldi, gan izglītības procesa vadību, gan personāla vadību.
Personāla vadībai ir vairākas apakšsistēmas, un tā ir daudzpusīga sistēma:
Personāla lietvedība (darbinieku pieņemšana, atbrīvošana, uzskaite, pārvietošana darbā, atvaļinājumi, mācības u.c.);
Iestādes organizatoriskās struktūras (jau esošās struktūras izpēte; vadības komandas un pedagogu attiecību analīze; darba un vadības kultūra);
Darba apstākļi (darba izkārtojuma psiholoģiskie aspekti; vides estētikas ievērošana; darba drošības ievērošana, darba aizsardzības līmenis; vide un tās aizsardzība);
Darba attiecības (pedagogu un pedagogu grupu attiecību izpēte, konfliktu analīze, stresa situāciju izpēte, vadības un pedagogu savstarpējo attiecību kultūra, pedagogu cerības un apmierinātība ar darbu, pedagogu ētikas normu ievērošana);
Sociālā infrastruktūra (pedagogu un skolēnu fizioloģisko vajadzību apmierināšana, pedagogu personīgie sadzīves jautājumi, kultūra iestādē u.c.);
Motivēšana (morālā, materiālā un finansiālā stimulēšana, pedagogu iesaiste iestādes līdzpārvaldē, izglītošanās un tālākizglītības iespējas, karjeras iespējas);
Tiesiskie aspekti (iestādes normatīvo aktu kvalitāte, pedagogu tiesiskā izglītošana, iestādes darbības tiesiskais pamats);
Personāla plānošana (darbinieku vadības stratēģijas analīze un plānošana, tirgus iespēju izpēte, pedagogu izglītošana, pedagogu adaptācija, novērtēšana).[5,167]…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1176201
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register