Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:797046
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.03.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Teorētiskā daļa    4
1.  Motivācija un motivēšana    4
1.1.  Pamatapgalvojumi par motivāciju un motivēšanu    4
1.2.  Motivēšana un tās nozīme vadīšanā    5
2.  Motivācijas teorijas    7
2.1.  Vajadzību teorija    7
2.1.1.  Maslova vajadzību hierarhija    8
2.1.2.  K.Alderfera ERG teorija    9
2.1.3.  Trīs vajadzības    9
2.1.4.  F.Hercberga divfaktoru teorija    10
2.2.  Stimulēšanas teorija    12
2.2.1.  Stimulēšanas teorijas būtība    12
2.2.2.  Uzvedības modifikācija    13
3.  Motivēšanas veidi    14
3.1.  Nauda    14
3.2.  Nemonetārais atalgojums    15
3.3.  Bailes    16
4.  Uzņēmuma organizācijas struktūra    17
5.  Personāls uzņēmumā    18
5.1.1.  Konflikts    18
5.1.2.  Pārrunas    19
  Pētnieciskā daļa    21
6.  Aptauja firmā SIA „XXX”    21
7.  Tests „Vai Jūs esat motivēts vadītājs?”    22
8.  Personāla motivācija    23
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Anotācija    26
  Annotation    27
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    28
Extract

„Viss plūst un viss mainās” tā ir teicis viens no grieķu gudrajiem. Tā tik tiešām arī notiek, tomēr mainoties pasaulei, mainās arī apkārtējā vide, rodas jaunas iespējas, bet rodas arī jaunas problēmas. Pasaules tirgus kļuvis piesātināts un Latvijai, pēc iestāšanās Eiropas Savienībā, jārēķinās ar vissīvāko konkurenci.
Lai izturētu konkurenci, nepieciešamas pilnveidot visu, kas darīts līdz šim. Jāmeklē jauni ceļi un iespējas, atsakoties no visa liekā un nevajadzīgā, kam šobrīd nav nekādas vērtības. Pats galvenais, jāmaina veids un attieksme, kā izglītot cilvēkus un organizēt procesus uzņēmumā. Visi uzņēmumu vadītāji, lai viņiem būtu vislabākie darbinieki – patstāvīgi, kompetenti, ar augstu atbildības sajūtu, lai varētu viņiem uzticēties un paļauties visās jomās. No darbiniekiem ir atkarīga visa uzņēmuma pastāvēšana un attīstība. Lai iegūtu tādus darbiniekus, jāveic ļoti liels darbs, kas pirmām kārtām saistīts ar darbinieku motivēšanu. Šodienas apstākļos darbinieki pamazām apzinās savu nozīmi uzņēmuma veiksmīgā pastāvēšanā. Diemžēl Latvijā ne vienmēr pievērš pietiekamu uzmanību cilvēku faktoram. Pastāv cerības, ka ar laiku situācija Latvijas uzņēmumos varētu būtiski mainīties.
Tāpēc šī darba mērķis ir parādīt, kādā veidā var ietekmēt darbiniekus, izmantojot viņu personīgo motivāciju. Ja būs šī savstarpējā sapratne starp darbinieku un darba devēju, tad tas noteikti sekmēs uzņēmuma attīstību un līdz ar to paaugstināsies ekonomiskie un sociālie rādītāji visā valstī.
Darba mērķis ir izpētīt darbinieku motivācijas ietekmi uz darba kvalitāti.
Lai sasniegtu darbā izvirzīto mērķi, noteikti sekojoši uzdevumi:
Raksturot un salīdzināt dažādas motivācijas teorijas;
Analizēt iespējamos motivēšanas veidus;
Analizēt un izvērtēt personāla motivācijas iespējas dažādos uzņēmumos;
Veikt darbinieku aptauju divos Latvijas uzņēmumos.
Veikt testu starp darba devējiem divos Latvijas uzņēmumos.
Analizēt un izvērtēt uzņēmumu vadītāju attieksmi pret darbinieku motivāciju…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1158813
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register