Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:621091
Evaluation:
Published: 13.04.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
ATKARĪBA – DATORATKARĪBA    4
1.1.  Datoratkarība    5
1.1.1.  Pazīmes, kas liecina par atkarību    6
1.1.2.  Attiecības ar datoru    7
1.1.3.  Kāpēc kļūst atkarīgs    8
1.1.4.  Atkarība no interneta    9
2.  KOLĒNU „ATTIECĪBAS” AR DATORU    14
  Secinājumi    27
  Izmantotā literatūra    28
Extract

Atkarība var būt dažāda. Mēs esam atkarīgi no apkārtējiem cilvēkiem, no priekšmetiem un lietām, kas mums ir apkārt arī no dažādām vielām.
Atkarības izveidošanās cēloņi var būt daudz un dažādi, piemēram, sabiedriskie, ekonomiskie, iedzimtības nosacījumi; atkarības vielu efekts un lietošanas spiediens; bailes un aizspriedumi ( kompleksi ); bērnībā pārdzīvotā nežēlīga apiešanās; smagi personiskie pārdzīvojumi (epilepsijas lēkmes, vecāku šķiršanās, tuvinieka zaudēšana ); slimības, neveiksmes, pazemojumi; stress; mīlas raizes – parasti skolēniem.
Pēdējo gadu visvairāk pētītā atkarība ir datoratkarība, līdz ar to rodas sarežģījumi pašam ar sevi un apkārtējiem. Pārsvarā cilvēki, kuri ir atkarīgi no datora virtuālo realitāti sāk uztvert pārāk reāli, šiem cilvēkiem zūd interese par apkārt notiekošo un, pat neatliek laika ēšanai un gulēšanai. Bieži šie cilvēki, pat pilnībā mainās un sāk kavēt darbu, skolu, arvien biežāk sāk melot sev tuviem cilvēkiem, simulēt slimības utt.
Kursa darbs sastāv no divām daļām.
Pirmajā tiek veikts apskats par atkarībām kopumā un datoratkarību atsevišķi – tās iemesliem, simptomiem, riska grupu, kā novērst datoratkarību u.c.
Otrajā ir apkopoti un analizēti aptaujas anketas rezultāti.
Aptauja tika veikta starp 10-15 gadus veciem jauniešiem, kas tika satikti datorsalonā. Aptaujāti tika 82 jaunieši, jāmin gan tāds apstāklis, ka bija tādi jaunieši, kas kategoriski atteicās aizpildīt anketu, kad tika jautāts, kāpēc, konkrētas atbildes nebija. Man radās tāds iespaids, ka šie jaunieši bija analfabēti, tas ir, viņi nemācēja lasīt un rakstīt.
Kursa darba mērķis bija noskaidrot, vai nejauši izvēlēto jauniešu aptaujas rezultāti apstiprinās, ka šiem jauniešiem ir datoratkarība.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register