Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:961459
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.08.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Kas ir datoratkarība un tās iedalījumi    4
  Interneta atkarība    5
  Datorspēļu atkarība    6
  Datoratkarības ētiskie aspekti    10
  Problēmu risināšanas cēloņi un secinājumi    12
  Izmantotā literatūra    13
Extract

Problēmu risināšanas ceļi un secinājumi.
Ar datoratkarības ārstēšanu nodarbojas tādi speciālisti kā psihoterapeiti un psihologi. Ārstēšanu ir vēlams uzsākt atkarības sākumstadijā, diemžēl lielākā vecāku kļūda ir tā, ka viņi nepievērš lielu uzmanību jaunieša uzvedības izmaiņām, garastāvokļa svārstībām. Tās nereti tiek pieskaitītas par pubertātes vecumam atbilstošām. Katras ārstēšanas iesākumā jāprot pareizi jaunieti motivēt, jo jaunietis domā, ka viņam tiek atņemts kaut kas svarīgs, kas dod daudz emociju, kuras jaunietim ir tik ļoti nepieciešamas. Šajā posmā ir ļoti svarīgi izglītot gan jaunieti, gan viņa vecākus par atšķirību, kura pastāv starp normālu interneta lietošanu un atkarību. Ļoti bieži jaunietim ir svarīga vecāku un ģimenes locekļu iesaistīšanās, kuri var palīdzēt atgūt kontroli, likt saprast robežas.
Ārstējot cilvēku no datora atkarības, mērķis nav viņam aizliegt visu mūžu tuvoties datoram, bet iemācīt kontrolēt stundas, kuras viņš pie tā pavada, lai paralēli varētu darīt arī citas lietas – mācīties, rūpēties par ģimeni.

Kā vecākiem no tā pasargāt bērnus:
Vienoties ar bērnu par spēļu laika limitu, sekot izpildei;
Pārrunāt ar bērnu par nepieciešamību saprātīgi iedalīt savu laiku;
Par to, ka spēles aizrautība var kļūt nekontrolējama;
Pārliecināties, ka spēļu saturs nav vardarbīgs;
Sekot, lai tiktu ievēroti redzi saudzējošie noteikumi.

Secinājums: datoratgarīgas personas lieto datorus un internetu sociālā atbalsta dēļ (lai piekļūtu kādai sociālajai grupai), seksuālā apmierinājuma dēļ, virtuālā varoņa izveidošanas dēļ (savs ”Es”), kas veido klātesošo noteiktu reakciju, atzinības saņemšanas dēļ.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register