Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:627050
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.01.2017.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 14 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Datorgrafika    4
2.  Datorgrafikas attīstība un vēsture    5
3.  Datorgrafikas veidi    7
3.1.  Rastrgrafika    8
3.2.  Vektorgrafika    9
3.3.  3D datorgrafika    10
4.  Datorgrafikas datņu formāti    12
5.  Praktiskā daļa    13
5.1.  Eksperimenta analīze    13
5.1.1.  Attēla izveide programmā Blender    14
5.1.2.  Attēla izveide programmā GIMP    6
5.1.3.  Attēla izveide programmā Inkscape    17
5.1.4.  Eksperimenta rezultātu analīze un secinājumi    19
5.2.  Intervijas analīze    21
5.2.1.  Intervija ar datorgrafikas skolotāju    21
5.3.  Anketu analīze    22
  Secinājumi    25
  Izmantotie informācijas avoti    26
  Nepublicētie informācijas avoti    26
  Pielikums    27
Extract

Nākošie jautājumi bija paredzēti visiem respondentiem un ar to palīdzību, darba autors vēlējās uzzināt jauniešu domas par mūsdienu datorgrafikas izskatu un to, vai tā viņiem patīk un piesaista. Jautājumā ‘’Vai Tev patīk mūsdienās veidotās sparaiga sižeta filmas?’’, vairums, jeb 85 % jeb 79 skolēni, atbildēja, ka patīk, bet 15 % jeb 13 skolēni, ka nepatīk. Uz jautājumu’’Vai spraiga sižeta filmās redzētais šķiet īsts?’’, 43 % jeb 39 skolēni atbildēja ‘’Jā’’, bet 57 % jeb 53 skolēni atbildēja ‘’Nē’’. Salīdzinot abu jautājumu sniegtās atbildes, var secināt, ka jauniešiem patīk šāda veida filmas, bet, diemžēl, filmās ar datorgrafiku veidotie specefekti neizskatās pietiekami ticami. Tātad, datorgrafikas jomai vēl ir izaugsmes iespējas, lai pilnveidotu filmās rādītos specefektus, kuri veidoti datorgrafikā.
Aplūkojot un analizējot aptaujas rezultātus, var secināt, ka Madonas novada jauniešu zināšanu līmenis ir vidējs- ir cilvēki, kuri ir informēti par datorgrafiku un ir cilvēki, kuri nav. Pēc darba autora domām, tas ir pozitīvi, jo visiem cilvēkiem nav jābūt informētiem par visu, bet nevajadzētu būt tā, ka cilvēks nav informēts vispār.

Secinājumi
1. Datorgrafika ir attēla izveidošana, uzlabošana, pārveidošana ar datora programmu palīdzību.
2. Datorgrafikas vēsture ir cieši saistīta ar datoru vēsturi.
3. Lielākā daļa grafisko redaktoru paredzēti darbam ar rastra ilustrācijām, un to pamatdarbs ir attēlot apstrādi.
4. Datorā jebkura informācija var tikt saglabāta tikai noteiktā formātā, piemēram, PSD, BMP, TGA, TIF, JPEG, GIF, PNG, kuri ir visizplatītākie.
5. 3D datorgrafika un 2D datorgrafika ir divi lielākie datorgrafikas veidi.
6. 3D datorgrafikas pamatā ir matemātiski aprēķini – projekcijas.
7. Katra datorgrafikas veida datorprogramma ir paredzēta, kādiem noteiktiem uzdevumiem.
8. Madonas novada jaunieši ir samērā izglītoti datorgrafikā, jo 48 % no aptaujātajiem zina, kas ir datorgrafika, un 55 % no tiem ikdienā lieto datorgrafikas programmas.
9. Mūsdienās datorgrafikas nozīme cilvēka dzīvē pieaug un kļūst svarīgāka.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register