Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:914485
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.08.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Tēmas aktualitātes pamatojums    6
  Ekonomikas priekšmeta mācīšanas metodikas teorētiskie pamati    8
2.1.  Ekonomikas priekšmets    8
2.2.  Mācību metodes    8
2.2.1.  Uzskates metodes    10
2.2.2.  Praktiskās metodes    11
2.2.3.  Interaktīvās metodes    13
  Datorvidē pieejamie mācību metodiskie materiāli ekonomikas pamatos    14
3.1.  Latvijas Izglītības informatizācijas sistēma    15
3.2.  Junior Achievement Latvija    16
3.3.  Citi Internetā pieejamie mācību materiāli    17
  Mācību programmas realizēšanā pielietojamās datorprogrammas un nepieciešamais tehniskais nodrošinājums    19
4.1.  Mācību programmas realizēšanā pielietojamās datorprogrammas    19
4.1.1.  Microsoft Excel    19
4.1.2.  Microsoft PowerPoint    20
4.1.3.  Microsoft FrontPage    21
4.1.4.  Visio Professional for Microsoft Windows    21
4.1.5.  Microsoft Project    22
4.2.  Datorklases tehniskā bāze    22
  Skolēnu un skolotāju viedokļi par datorizētu mācību vidi    24
  Secinājumi un priekšlikumi    32
  Izmantotās literatūras saraksts    34
  Pielikumi    35
Extract

Informācijas, datortehnikas un telekomunikāciju tehnoloģiju attīstības līmenis šobrīd ir sasniedzis kritisko masu, kas izraisījusi kārtējo tehnoloģisko revolūciju pasaulē. Tās rezultāts ir plaša informācijas un zināšanu izmantošana mācībās, darbā un darba attiecībās, ikdienas sadzīvē. Informācija un tehnoloģijas kļūst par svarīgu, pat stratēģisku nacionālu bagātību līdzīgi derīgiem izrakteņiem un enerģijas avotiem. Laika gaitā būtiski izmainīsies sabiedriskās attiecības, un izveidosies jauns, augstāk organizēts sabiedrības tips - tā sauktā informācijas sabiedrība. Nacionālās programmas Informātika galvenais uzdevums ir, aktīvi izmantojot visas modernās tehnoloģiskās iespējas, iekļaut arī Latviju šajā globālajā attīstības procesā un izveidot informācijas sabiedrību Latvijā. [6.]
Tikai nedaudz vairāk nekā 15 gadus atpakaļ vispārizglītojošo skolu programmās ienāca tāds mācību priekšmets kā “Informātika un skaitļošanas tehnikas pamati”. Tajā laikā visuvarenais “dzelzs aizkars” bija mūs veiksmīgi pasargājis gan no “kaitīgās” rietumu ideoloģijas, gan arī no imperiālistu tehnoloģijas “briesmām”. Tika izveidotas mācību programmas, kurās varēja abstrakti apgūt algoritmu teorijas un programmēšanas pamatus. Mazliet vēlāk skolās ienāca leģendārās “bekas”, minētais mācību priekšmets ieguva nosaukumu “Informātika”, un to sāka apgūt ne tikai vidusskolā, bet arī pamatskolas 7.klasē. Programmu saturs un to realizācijai atvēlētais laiks bija pilnīgi atbilstošs skolu rīcībā esošās tehnikas iespējām: BK varēja kalpot kā mācību objekts, to praktiskais lietojums citiem mērķiem bija visai ierobežots. Šajā laikā tieši atpalicība IT jomā bija galvenais cēlonis, kāpēc informātika un dators nevarēja kļūt par izglītības iegūšanas un izziņas reālu līdzekli.
Krass pavērsiens šajā jomā notika 1997.gada 13.jūnijā - LR Izglītības un zinātnes ministrija un Latvijas Universitāte noslēdza līgumu "Par Latvijas Izglītības informatizācijas sistēmas izveidi”. Latvijas Izglītības informatizācijas sistēmas LIIS projekta darbības lauks ir viss informatizācijas komplekss: mācību saturs, pārvalde, informatīvais serviss, infrastruktūra un lietotāju apmācība dažādos līmeņos – skolās, izglītības pārvaldēs un Izglītības un zinātnes ministrijā. Projekts ir sācies 1997.gadā. Stratēģija mācību satura informatizācijā laikā no 2001. līdz 2004.gadam ir - pārklāt visas izziņas formas: racionālo, empīrisko, emocionālo un izziņu ar modelēšanu un pārklāt dažādus prasmes līmeņus visos izglītības posmos. ECDL (European Computer Driving Licence) tiks ieviesta informācijas un komunikāciju tehnoloģiju (IKT) izglītībā. Pārvaldes jomā tiks nodrošināta E-pārvalde katrā izglītības iestādē un elektronisko dokumentu apmaiņa. Notiks pāreja uz IKT lietošanu visu priekšmetu apmācībā. Tiks attīstītas e-mācīšanās iespējas. Infrastruktūras attīstībā paredzēts - vairāk datoru, pastāvīgais pieslēgums internetam katrai skolai.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1127757
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register