Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:637221
 
Evaluation:
Published: 25.02.2014.
Language: Latvian
Level: Elementary school
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotacija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Datorspēļu rašanās vēsture    6
1.1.  Videospēļu pirmsākumi    6
1.2.  Attīstība    9
2.  Desmitgažu populārākās spēles un spēļu konsoles    10
2.1.  1970-tie gadi - komerciālo spēļu rašanās    10
2.2.  1980-tie gadi – leģendas    11
2.3.  1990-tie gadi – straujā attīstība    12
2.4.  Populārākās spēles 21. gs.    14
2.5.  Jaunākās spēles 2012 gadā    23
3.  Spēļu veidi    25
4.  Salīdzinājums 20. gs un 21. gs spēlēm    26
5.  Spēļu attīstība tuvākajā nākotnē    27
6.  Pētījums    28
  Secinājumi    28
  Izmantotie informācijas avoti    29
Extract

Secinājumi
Pirmajā nodaļā es iepazinos sīki ar datorspēļu vēsturi un to attīstību. Un esmu izsecinājusi, ka zinātnieki ir iedvesmojušies no televīzijas un vēlējušies izveidot kautko līdzīgu tikai, lai cilvēki to spētu to kontrolēt.
Otrā nodaļa ir vairāk kā mans praktiskais darbs, jo es pati ļoti daudz tulkoju spēļu aprakstus un pati pat dažas spēles pamēģināju paspēlēt, lai gūtu plašāku priekšstatu par šīm spēlēm un varētu sīki aprakstīt spēles gaitu un notikumus. Un secinu, ka pārsvarā visas spēles ir diezgan vienādas, laigan agrāk to nemaz nebiju pamanījusi un katra spēle man bija likusies unikāla un iespaidīga, taču tagad kad esmu tik daudzas spēles izpētījusi, saprotu, ka tomēr tās ir visas ļoti līdzīgas.
Trešajā nodaļā es centos aprakstīt visus populārākos spēļu žanrus un uzzināju, ka pat daudzas ir tādas spēles, kas pieder pat pie vairākiem žanriem. Agrāk biju domājusi, ka katrai spēlei var būt tikai viens žanra iedalījums.Secinu arī to, ka šie vienmēr būs populārākie spēļu žanri, jo tie nekad neapnīk un spēļu veidotāji vienmēr atradīs kādu veidu kā šīs spēlēs padarīt spēlētājiem interesantas.
Ceturtajā nodaļā es salīdzināju 20. gs. un 21. gs. Spēles un secinu, ka tās līdz šim ir ļoti strauji attīstījušās un tā patiešām populāras kļuva tikai 1997. gadā. Vispār kopš pašiem pirmsākumiem šī izklaides industrija ir ļoti veiksmīga. Mēs visi spēlējam vai vismaz esam spēlējuši kādu datorspēli. Mūsdienās visvairāk spēlē datorspēles jaunieši no 13 līdz 26 gadiem. Apmēram 90% no šīs vecuma grupas spēlē datorspēles.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register