Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:360454
 
Evaluation:
Published: 02.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Izmantojot dažādas mācību metodes un paņēmienus, skolotājam jāvar ikdienas dot aizvien jaunu informāciju savā mācību priekšmetā un nostiprināt jau iegūto, jāprot skolēnam iemācīt izprast un pielietot mantoto un zināmo.
Es vēlos noskaidrot mācību metodes, kuru pielietošana ļautu efektīvāk veidot mācību procesu stundā, lai mācību metode būtu darbības forma noteiktā situācijā, kura virzītu uz kādu konkrētu mērķu sasniegšanu .Ievērojot skolēna personības un vecuma īpatnības, kuram ir adresēta psiholoģiskā informācija.
Ja mācību stundā nav subjektīvā izziņas mērķa, skolēni necenšas strādāt, izliekas garlaikoti, nedomā par darba kvalitāti un zaudē interesi par priekšmetu, ar savu uzvedību traucē arī pārējos.
Interesants un mērķtiecīgs darbs stundā bieži aizrauj arī to, kam ne sevišķi veicas mācībās. Radošu uzdevumu risināšana, spēles, sacensības stundās maina uzvedību un attieksmi.
Skolēniem patīk darboties radoši un strādāt pāros vai grupās, jo var izteikt savas domas un zināt, ko citi domā, var vieglāk atcerēties(zīmējumi), rada lielāku interesi, var fantazēt, attīstīt loģisko domāšanu utt.
Aktīvas darbības procesā var panākt to, ka skolēni aizraujas ar mācību procesu stundā, nepamana, ka daudz ko ir iemācījušies.
Par galveno mērķi izvirzot dzīves pieredzes iegūšanu, kas palīdzētu skolēnam labāk izprast savas personības īpašības un iespējas, veidot dzīves plānus, uzzināt savas profesionālās intereses un spējas, mācīt efektīvi darboties ar jebkuru mācību informāciju(iegaumēt, analizēt, secināt, attīstīt radošo iztēli u.tml).
Tādējādi jāmeklē, jāanalizē, jāpieskaņo daudzveidīgas mācību metodes, lai skolēniem palīdzētu risināt konkrētas dzīves problēmas, lai viņiem būtu vairāk pozitīvu emociju tieši šajā emocionāli sensatīvākajā psiholoģiskās attīstības periodā- 15 gadu vecumā – 10.kl. pēc daudzu skolotāju atzinuma ir laiks, kas sagādā vislielākās emocionālās, savas identitātes pašregulācijas un adaptācijas problēmas. Kas tad arī būtu jāliek par galveno akcentu psiholoģijas(arī citu) stundās izvēloties noteiktās mācību metodes.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1135961
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register