Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:731138
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.05.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

1.Mācot skolēnus, izdalīt objekta pazīmes, salīdzini, klasificē, veic citas domāšanas operācijas.
(ierobežo izdalāmo objektu skaitu, paredzi skolēniem pieejamos atrisinājumus, izmanto materiāla speciālās iespējas, utt.).

2.Sistemātiski paaugstini garīgās darbības kvalitāti un kvantitāti, diferencē individuālās iespējas.
(pakāpeniski saasini pretrunas starp mērķi un prasmēm, paplašini izziņas objektu skaitu, samazini savu līdzdalību skolēnu darbības vadīšanā, aizvien vairāk balsties uz skolēnu iespējām, utt.).

3.Analīzes – sintēzes darbību organizē sākumā priekšmetu praktiskos apstākļos, pēc tam uz konkrētu sajūtu pamata, pēc tam abstraktā formā.
(mācību procesā lietot indukciju, dedukciju, pastiprināti skolēnu kontroles darbību, attīsti iekšējo valodu, utt.).

4.Dod skolēniem pilnīgus paraugus, uz kuru pamata var risināties domāšanas operācijas.
(izmanto algoritmus novērošanai, salīdzināšanai, aprakstīšanai, mēģināšanai, kontrolei; audzini skolēnos paradumu uztvert sakarību starp pamatvariantiem un viņa paša darbību, māci apjēgt dažādus risinājuma etapus, utt.)…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register