Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:531933
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Diskusiju metode    4
  Diskusijām ir vairākas priekšrocības    4
  Diskusijas metodes īstenošana var tikt apgrūtināta, ja    5
  Par labu diskusiju var atzīt tādu    5
  Daži autori uzsver, kas nav diskusija    5
  Lai diskusija sasniegtu mērķi, tai jāatbilst šādiem principiem    6
  Diskusijas galvenie uzdevumi ir četri    7
  No šiem uzdevumiem izriet diskusijas kā mācību metodes priekšrocības    7
  Secinājumi    9
  Literatūras saraksts    10
Extract

Savu darbu es izvēlējos rakstīt par diskusiju metodi mācību procesā, jo ar šo metodi man pašam praktiski nācās tikai saskarties augstskolā. Līdz tam bija tikai lekcijas, kurās skolotājs nolasīja vai izstāstīja stundas tēmu, uzdeva jautājumus un sagaidīja konkrētas atbildes. Augstskolā ar diskusiju metodi man praktiski nācās kā mācību metodi saskarties pirmo reizi. Šo metodi izmantot Latvijā sāka pavisam nesen un līdz ar to tā ir visai jauna metode. Šīs metodes būtība, manuprāt, ir ļoti veiksmīga un caur šo metodi var realizēt ļoti daudz dažādu uzdevumu tieši mācību procesā. Es nedaudz vairāk iedziļināšos kas ir un kas nav diskusija, kādi ir tās plusi un mīnusi, ko tā sniedz, kādi ir diskusijas uzdevumi
Rakstot darbu izmantošu trīs literatūras avotus: N.L.Geidžs, D.C.Berliners ‘’Pedagoģiskā psiholoģija’’, A.Baldiņš, A.Raževa ‘’Skolas un ģimenes sadarbība’’ un I.M.Lubana ‘’Mācoties darot’’.
Lekcijas metodes (vai skolotāja runai, skolotāja dominētās mācības utt.) kritika jau sen likusi pedagogiem domāt par mazu grupu mācīšanas iespējam un priekšrocībām. Tā ir pieeja, kurā audzēknim ir iespēja runāt ar otru un uzklausīt atbildi. Arī pārējie var ielaistīties diskusijā. Skolotājs parasti pārlūko visu komplekso mijiedarbību, vajadzības gadījumos darbodamies kā vadītājs, padomdevējs, iniciators, apkopotājs un strīdu šķīrējs.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register