Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:819276
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.05.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Kas ir disleksija    4
  Disleksijas cēloņi    7
  Bērnu ar valodas sistēmas traucējumiem integrācija skolā un sabiedrībā    10
  Izmantotā literatūra    13
Extract

Ievads

Disleksija — mazpazīstams vārds Latvijā, kas biedē pedagogus un arī vecākus, lai gan ārzemēs disleksijas un līdzīgu traucējumu izpētei veltīti gadu desmiti. Disleksija nav slimība un nav arī garīgās attīstības traucējums. Disleksiju zinātniskajā literatūrā sauc par lasīšanas traucējumu, bet, minot pasaulslavenus cilvēkus, piemēram, amerikāņu aktieri Tomu Krūzu vai Zviedrijas karali Kārli Gustavu, par nespēju uztvert rakstisku tekstu. Disleksija katram bērnam izpaužoties citādi, bet galvenokārt ir grūtības pazīt un atcerēties burtus, saplūdināt burtus zilbē, zilbes vārdā, grūtības uztvert rakstītu tekstu, burti mēdz pārklāties, lēkāt vai gluži vienkārši nerindoties pareizajās zilbēs. Šīs grūtības piemīt bērniem ar normālu intelektu, un parasti bērni ar disleksiju ir nesekmīgi valodas stundās, bet citās rāda labus sasniegumus. . Zinātnieki izpētījuši: cilvēkiem, kuriem ir disleksija, citādi darbojas galvas smadzenes, taču tas nekādā veidā neietekmē intelektu. Ja bērnam ar disleksiju ļauj klausīties, viņš visu uztver un iegaumē pat daudz ātrāk nekā citi. Kopumā cilvēki ar disleksijas problēmām ļoti bieži uzrāda augstāku inteliģences līmenī par vidēji sabiedrībā pieņemto. Disleksija – tā nav slimība un arī garīgās attīstības traucējums ne.Visā pasaulē bērni tiek mācīti “sadzīvot” ar disleksiju. Šādiem bērniem tiek radīta iespēja informāciju iegūt klausoties, viņiem netiek uzdoti rakstu darbi vai pieprasītas rakstiskas atbildes.Tas apliecina, cik ļoti svarīgi pedagogiem un visiem, kam rūp bērni ar īpašām vajadzībām, ir veidot konsilijus un komandas, lai palīdzētu bērniem, kas nav iekļauti Latvijas bērnu ar “īpašām vajadzībām” sarakstā, bet kam ir valodas sistēmas traucējumi.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register