Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:984493
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads   
2.  Īsa uzņēmumu vēsture   
2.1.  SIA Xnet   
2.2.  SIA Mobilukss   
3.  Logo   
3.1.  SIA Xnet   
3.2.  SIA Mobilukss   
4.  Produkti   
4.1.  SIA Xnet   
4.2.  SIA Mobilukss   
5.  Produkti   
5.1.  SIA Xnet   
5.2.  SIA Mobilukss   
6.  Mērķauditorija   
7.  Mājas lapas   
7.1.  SIA Xnet   
7.1.1.  Xnet.lv   
7.1.2.  Aboluveikals.lv   
7.2.  SIA Mobilukss   
8.  Vietas topos   
9.  Finanšu rādītāji   
9.1.  SIA Xnet   
9.2.  SIA Mobilukss   
10.  Lielākie konkurenti   
11.  Publicitāte   
11.1.  SIA Xnet   
11.2.  SIA Mobilukss   
12.  Korporatīvā sociālā atbildība   
12.1.  SIA Xnet   
12.2.  SIA Mobilukss   
13.  Atsauksmes   
13.1.  Xnet.lv   
13.2.  Aboluveikals.lv   
13.3.  SIA Mobilukss   
14.  Ieteikumi   
14.1.  SIA Xnet   
14.2.  SIA Mobilukss   
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts   
Extract

Abiem interneta veikaliem ir viena un tā pati mērķauditorija. Tiek vērsta uzmanība uz pilsētās un mazpilsētās dzīvojošajiem, jo tajās būtu jābūt pieejamam internetam, jo, ja nav pieejams internets, nav pieejams arī interneta veikals. Laukos pārsvarā dzīvo veci cilvēki, internets nav tik populārs, kā arī varētu šķist neizdevīgi piegādes nosacījumi, jo piegāde ir dārgāka, ja nav rajona/novada centrs.
Interneta veikaliem potenciālo pircēju dzimums nav svarīgs, jo, piemēram, sadzīves tehniku pērk abi, kā arī piedāvāto preču un pakalpojumu klāstā ir abus dzimumus interesējošas lietas.
Potenciālie pircēji varētu būt vecumā no 16-55 gadiem, kad internets ir bieži izmantots, ir datorprasmes. Klientiem būtu jābūt ar pastāvīgiem, vidējiem un lieliem ienākumiem, jo cilvēki, kam nav naudas, nepirks neko, kas nav pirmās nepieciešamības prece – neviens no abiem interneta veikaliem nepiedāvā pārtikas preces (sporta uzturs neskaitās pirmās nepieciešamības prece).…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register