Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:765119
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.01.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Extract

Cik var noprast, 500 skolu Latvijā visnotaļ reāli briest izglītības satura reformai. Tas ir pavērsiens uz dzīvei noderīgu mācīšanos. “Iekalšanas vietā - prasme analizēt.” Šodien acīmredzama ir zināšanas “iekaltā” cilvēka mazspēja attiecību jomā. Totāls infantilisms cilvēkproblēmās, konfliktsituācijās, izvēlēs, dzīvesprasmēs. (1; 12)
Tajā pašā laikā tika daudz diskutēts par kristīgās ticības mācības ieviešanu skolās 1.- 3.klasēs. Kāpēc Latvijas izglītībā tieši kristīgā mācība? Un kāpēc ne dievturība, islams, budisms kā alternatīva sekulāram audzināšanas un izglītošanas modelim?
Šadurska iniciatīva un nostāja nav populistiska. Tā nav un nedrīkst būt arī kampaņveidīga. Viens no asākajiem un pareizākajiem iebildumiem pret kristīgo mācību skolās ir: “Kas mācīs? Nav, kas māca!” Ja uzreiz tagad kristīgo mācību ieviestu jaunākajās klasēs, cik daudz mums atrastos tādu kvalificētu skolotāju, kas prastu mācīt bērniem tā, ka bērni netiktu salauzti vai nu šaurā konfesionālajā, vai primitīvā moralizēšanā, vai salkanā reliģiozā idillismā? Vai prastu mācīt tā, lai kristietība nepaliktu izolēta no bērna dzīves jautājumiem?…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1199126
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register