Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:442417
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.06.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Domāšanas pedagoģiskais pamats    4
2.  Domāšanas psiholoģiskais pamats    6
2.1.  Kritiska domāšana    11
2.2.  Valoda kā domāšanas līdzeklis    12
3.  H. Gārdnera teorija par 9 domāšanas veidiem    14
4.  Bērnu domāšanas prognozēšana    19
  Secinājumi    22
  Literatūras saraksts    23
Extract

Secinājumi
Saskaņā teoriju var secināt, ka pedagoģija un pedagogs nevar iztikt bez domāšanas procesa un tā īpatnībām. Domāšanas procesu pārzināšana ļauj pedagogam darboties efektīvāk. Ja skolotājs labi zina bērnu domāšanas procesu, ja var ieraudzīt visas domāšanas īpatnības, tad mācību process būs daudz veiksmīgāks un pozitīvāks.
Pirmsskolas vecumā domāšanas attīstība ir strauja. Pedagogi šajā posmā var būtiski ietekmēt pirmsskolnieku domāšanas attīstību. Pedagogs nevar iztikt bez domāšanas operāciju atpazīšanas un izmantošanas pedagoģiskajā procesā. Ar domāšanas attīstību sekmējošiem paņēmieniem var dot ievirzi, impulsu daudzveidīgākai, interesantākai un aktīvai darbībai, var vērsties pret ierobežotu domāšanu. Ļoti svarīgi, lai darbība un domāšana būtu saistīta.
Tāpēc pedagogam pirmskolā ir svarīgi atpazīt domāšanas procesa pazīmes un šo procesu kopumā, lai piedāvātu palīdzību bērnu domāšanas attīstībai.
Pirmsskolas vecumā izpaužas bērnu domāšanas daudzveidība. Arī to pedagogam jāatpazīst, lai izmantotu to un veicinātu daudzveidības attīstību domāšanā.
Darba aplūkoju pieeju, kura, manuprāt, ir piemērota izmantošanai pirmsskolas skolotāju darbā. H. Gārdnera teorija par “9 domāšanas veidiem”. H. Gārdnera teorija ir plaši izmantota skolotāju darbā, jo tā palīdz ieraudzīt bērnu un uzzināt par viņa interesēm un mazliet iekļauties viņa iekšējā pasaulē. Skolotāji to var izmantot ikdienas situāciju izvērtēšanai.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register