-
Double Coffee
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Ēdināšanas uzņēmumu iedalījums | 4 |
1.1. | Restorāni | 4 |
1.2. | Kafejnīcas | 4 |
1.3. | Bāri | 4 |
1.4. | Krogi | 5 |
2. | Double Coffee | 6 |
2.1. | Double Coffee bārs | 6 |
2.1.1. | Double Coffee bāra ēdienkarte un apkalpošana | 6 |
2.2. | Double Coffee Diner restorāns | 8 |
2.2.1. | Double Coffee Diner restorāna ēdienkarte un apkalpošana | 8 |
2.3. | Double Coffee īpašie piedāvājumi klientu ērtībām | 10 |
2.3.1. | WiFi bezvadu interneta pieslēgums | 10 |
2.3.2. | Bonuskartes | 10 |
2.3.3. | Izklaides bērniem | 11 |
2.3.4. | Akcijas un kuponi | 11 |
2.3.5. | DC suvenīrs – krūzīte | 11 |
2.3.6. | DC mūzikas disks | 11 |
2.4. | Double Coffee simbols – kapučīno zieds | 12 |
Secinājumi un ieteikumi | 13 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 14 |
Studiju darba tēmas izvēli ietekmēja pašreizējā darba pieredze uzņēmumā Double Coffee un studiju laikā iegūtās zināšanas par prasībām ēdināšanas uzņēmumos un to darba organizāciju. Lielu iespaidu uz autori atstāja arī iekšējie Double Coffee semināri par viesmīļu profesionalitātes un attieksmes nozīmi apkalpošanas procesā. Protams, spēcīga motivācija izpētīt uzņēmuma Double Coffee darbību bija šī bāru-restorānu tīkla straujā un veiksmīgā attīstība ne tikai Rīgā, bet visā Baltijā.
Rakstot šo darbu, autores mērķis ir izpētīt Espresso-kapučīno bāru un restorānu „Double Coffee” piedāvājumu Rīgā. Lai sasniegtu mērķi, autores uzdevumi ir:
1.Izpētīt pieejamo literatūru par ēdināšanas uzņēmumu iedalījumu
2.Raksturot un salīdzināt „Double Coffee” uzņēmumu piedāvājumu
Darbs strukturēts divās nodaļās. Pirmā nodaļa veltīta ēdināšanas uzņēmumu iedalījumam, kas ir darba teorētiskā daļa. Otrā nodaļā ir ēdināšanas uzņēmuma Double Coffee raksturojums, kā arī bāra un restorāna piedāvājuma salīdzinājums, kas ir uzņēmumu izvērtējums un autores pētījums.
Latvijā tāpat kā pasaulē nav vienota ēdināšanas uzņēmumu iedalījuma, jo ēdināšanas nozare nepārtraukti attīstās. Latvijā ēdināšanas uzņēmumus varētu iedalīt, ņemot vērā kritērijus, kas nosaka atšķirības starp tiem: apkalpošanas veids, klientu apmeklēšanas mērķis, realizējamās produkcijas sortiments, ražošanas un tirdzniecības īpatnības [4., 8.lpp.].
1.1.Restorāni
Restorāni tiek iedalīti pilna servisa restorānos un specializētajos restorānos. Specializētie restorāni parasti piedāvā ēdienkarti, kas balstīta uz kāda noteikta veida izejvielām (zivis, dārzeņi) vai ēdieniem (nacionālie, franču, brokastis). Pilna servisa restorānos ir plaša ēdienu un dzērienu izvēle (vismaz 15 otrie ēdieni), ēdienkartē iekļaujot visas ēdienu grupas. Ēdienus pagatavo pēc klienta pasūtījuma, no izejvielām, nevis pusfabrikātiem. Plašs alkoholisko dzērienu klāsts, sevišķi liela vīnu izvēle (atbilstoši ēdienkartē piedāvātajiem ēdieniem) [4., 8.lpp.].
Galdi klāti jau iepriekš vai arī tiek servēti pēc viesa pasūtījuma, apkalpo viesmīļi augstā līmenī. Interjers, zāles izmērs, galdiņu skaits, izvietojums un apgaismojums ir atbilstošs tēlam, kādu restorāns vēlas radīt. Augsta līmeņa restorānos ir klasisks, neuzkrītošs muzikālais pavadījums vai arī dzīvā mūzika. …
izsmeļošs studiju darbs par Double Coffee darbību
- Double Coffee
- Īrijas viesnīcas
- Tūrisms Lielbritānijā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Īrijas viesnīcas
Research Papers for secondary school31
Evaluated! -
Tūrisms Lielbritānijā
Research Papers for secondary school8
-
Radisson SAS Daugava
Research Papers for secondary school10
-
Viesnīcas "X" mārketinga darbības analīze
Research Papers for secondary school19
Evaluated! -
"Park Hotel Rīdzene" darbības raksturojums
Research Papers for secondary school20