Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:842721
 
Evaluation:
Published: 08.05.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Ēdināšanas uzņēmumu iedalījums    4
1.1.  Restorāni    4
1.2.  Kafejnīcas    4
1.3.  Bāri    4
1.4.  Krogi    5
2.  Double Coffee    6
2.1.  Double Coffee bārs    6
2.1.1.  Double Coffee bāra ēdienkarte un apkalpošana    6
2.2.  Double Coffee Diner restorāns    8
2.2.1.  Double Coffee Diner restorāna ēdienkarte un apkalpošana    8
2.3.  Double Coffee īpašie piedāvājumi klientu ērtībām    10
2.3.1.  WiFi bezvadu interneta pieslēgums    10
2.3.2.  Bonuskartes    10
2.3.3.  Izklaides bērniem    11
2.3.4.  Akcijas un kuponi    11
2.3.5.  DC suvenīrs – krūzīte    11
2.3.6.  DC mūzikas disks    11
2.4.  Double Coffee simbols – kapučīno zieds    12
  Secinājumi un ieteikumi    13
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    14
Extract

Studiju darba tēmas izvēli ietekmēja pašreizējā darba pieredze uzņēmumā Double Coffee un studiju laikā iegūtās zināšanas par prasībām ēdināšanas uzņēmumos un to darba organizāciju. Lielu iespaidu uz autori atstāja arī iekšējie Double Coffee semināri par viesmīļu profesionalitātes un attieksmes nozīmi apkalpošanas procesā. Protams, spēcīga motivācija izpētīt uzņēmuma Double Coffee darbību bija šī bāru-restorānu tīkla straujā un veiksmīgā attīstība ne tikai Rīgā, bet visā Baltijā.
Rakstot šo darbu, autores mērķis ir izpētīt Espresso-kapučīno bāru un restorānu „Double Coffee” piedāvājumu Rīgā. Lai sasniegtu mērķi, autores uzdevumi ir:
1.Izpētīt pieejamo literatūru par ēdināšanas uzņēmumu iedalījumu
2.Raksturot un salīdzināt „Double Coffee” uzņēmumu piedāvājumu
Darbs strukturēts divās nodaļās. Pirmā nodaļa veltīta ēdināšanas uzņēmumu iedalījumam, kas ir darba teorētiskā daļa. Otrā nodaļā ir ēdināšanas uzņēmuma Double Coffee raksturojums, kā arī bāra un restorāna piedāvājuma salīdzinājums, kas ir uzņēmumu izvērtējums un autores pētījums.
Latvijā tāpat kā pasaulē nav vienota ēdināšanas uzņēmumu iedalījuma, jo ēdināšanas nozare nepārtraukti attīstās. Latvijā ēdināšanas uzņēmumus varētu iedalīt, ņemot vērā kritērijus, kas nosaka atšķirības starp tiem: apkalpošanas veids, klientu apmeklēšanas mērķis, realizējamās produkcijas sortiments, ražošanas un tirdzniecības īpatnības [4., 8.lpp.].

1.1.Restorāni
Restorāni tiek iedalīti pilna servisa restorānos un specializētajos restorānos. Specializētie restorāni parasti piedāvā ēdienkarti, kas balstīta uz kāda noteikta veida izejvielām (zivis, dārzeņi) vai ēdieniem (nacionālie, franču, brokastis). Pilna servisa restorānos ir plaša ēdienu un dzērienu izvēle (vismaz 15 otrie ēdieni), ēdienkartē iekļaujot visas ēdienu grupas. Ēdienus pagatavo pēc klienta pasūtījuma, no izejvielām, nevis pusfabrikātiem. Plašs alkoholisko dzērienu klāsts, sevišķi liela vīnu izvēle (atbilstoši ēdienkartē piedāvātajiem ēdieniem) [4., 8.lpp.].
Galdi klāti jau iepriekš vai arī tiek servēti pēc viesa pasūtījuma, apkalpo viesmīļi augstā līmenī. Interjers, zāles izmērs, galdiņu skaits, izvietojums un apgaismojums ir atbilstošs tēlam, kādu restorāns vēlas radīt. Augsta līmeņa restorānos ir klasisks, neuzkrītošs muzikālais pavadījums vai arī dzīvā mūzika. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1377960
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register