Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,49
You save:
0,54 (12%)
Discounted price*:
3,95
Purchase
Add to Wish List
ID number:683610
Author:
Evaluation:
Published: 11.05.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Literatūras par viesnīcu mārketingu apskats    3
  Mārketinga – “miks” elementi viesnīcā “X”    8
  Mārketinga nodaļas darbība    11
  Mārketinga atdeves novērtējums    19
  Konkurentu analīze    20
  Secinājumus un priekšlikumi    22
  Izmantota literatūra    24
Extract

Literatūras par viesnīcu mārketingu apskats
Termins mārketings ekonomiskajā literatūrā parādījās 19. un 20. gadsimta mijā un burtiskā nozīmē skaidrojams kā tirgus darbība, darbs ar tirgu. Literatūrā ir daudz mārketinga definīciju, kuru autori akcentē kādu tā organiski tehnisko, vadīšanas, ekonomisko vai sociālo pusi. Amerikas mārketinga asociācija tagad izvirzījusi šādu definīciju: “Mārketings ir darbība ideju, preču un pakalpojumu plānošanā un projektu izstrādāšanā, cenu veidošanā, virzīšanā, sadalē, lai pilnveidotu maiņu ar mērķi apmierināt individuālo un organizēto objektu vajadzības”.
Mūsdienu mārketinga būtība – tā ir uzņēmējdarbība, kas pārvērš pircēja vajadzības uzņēmuma ienākumos. Tieši mārketings ir tas, ar kura palīdzību var saņemt konkrētas atbildes uz jautājumiem:
ko vajag pārdot;
kam var pārdot;
kāpēc vajag pārdot;
kur un kādā veidā pārdot;
kad vajag pārdot
kā vadīt preču kustību.
Mārketinga īstenošana nozīmē ne tikai pircēju vajadzību noteikšanu, bet arī visas saimnieciskās darbības orientāciju uz pircēju pieprasījuma apmierināšanu.
Viesnīcas tas ir viens no pakalpojumu veidiem, kas pieder pie viesmīlības nozares. Tā tad mārketingu viesnīcās var definēt ka pakalpojumu mārketingu.
Terminu pakalpojumu mārketings izmanto tikai pēdējos 20 – 30 gados. Tādēļ grāmatu par pakalpojumu mārketingu vai viesmīlības mārketingu ir ļoti maz.
Viesmīlības nozares mārketings ir ļoti specifisks, tā pat kā pakalpojumu mārketings.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Viesnīcas "X" mārketinga darbības analīze”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/683610

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register