Research Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
DPD un DHL uzņēmuma reputācijas analīze-
DPD un DHL uzņēmuma reputācijas analīze
Secinājumi
Izanalizējot šos abus uzņēmumus sapratu, ka viņi ir diezgan līdzīgi, protams, tā arī jābūt jo darbojas vienā sfērā, taču ir dažādas nianses, kas katru no viņiem padara par īpašu savā klientu lokā, kā arī pati uzzināju daudz ko jaunu par šo uzņēmumu pakalpojumiem un to sīkāku klāstu. Lielāko daļu informācijas ieguvu tiešā vai netiešā kontaktā no firmas darbiniekiem (sarakstoties caur e-pastu, zvanot), DPD uzņēmums šajā ziņā bija atsaucīgāks, pat uzaicināja uz savu uzņēmumu ekskursijā, savukārt uzņēmums DHL nebija tik ļoti atsaucīgs, protams, atbildēja uz jautājumiem, bet ne vārdu vairāk nepiebilda.
Salīdzinot abus uzņēmumus
1. Uzņēmums DHL mājas lapā sniedz arī finanšu informāciju, bet par cik es nedabūju finanšu informāciju par DPD uzņēmumu, nevarēju iekļaut darbā, lai salīdzinātu.
2. Abu uzņēmumu mājas lapas ir viegli lietot, viegli saprast kur varētu atrasties nepieciešamā informācija.
3. Vispārēji abi uzņēmumi ir ar daudz sasniegumiem, labu pakalpojumu klāstu, taču caur interneta pieejama ir maz informācijas tieši par DPD uzņēmumu, lai gan visbūtiskākais ir atrodams viņu mājas lapā, tomēr man nācās daudz sazināties ar meitas uzņēmuma darbiniekiem, lai uzzinātu precīzāku un izmantojamu informāciju.
4. DHL uzņēmums piedāvā ļoti korektu informāciju, varbūt tā nav pieejama tieši Latvijas izveidotajā mājas lapā, taču globālajā ir visa nepieciešamā informācija.
5. Runājot par globālo mājas lapu DPD arī tādu piedāvā, taču tajā ir tik maz informācijas, ka ērtāk ir skatīties konkrētās valsts mājas lapā vai uzreiz sazināties ar attiecīgās nozares darbiniekiem.
6. DPD uzņēmums Latvijā ir ļoti organizēts un sakārtots, nekā lieka nemanīju, un visi darbinieki ļoti atbildīgi attiecas pret savu darbu.
7. Abi uzņēmumi neizmanto īpaši iespējas reklamēties, proti, reklamējās savās mājas lapās, bet citādi ļoti minimāli, savukārt DHL uzņēmums, piemēram, Kanādā sevi reklamē ar jau iepriekš minētajām īsfilmām, kuras var apskatīt gan youtube.com, gan uzņēmuma mājas lapā.
8. Savas uzņēmuma krāsas abi uzņēmumi izmanto, gan logo, gan mājas lapās, gan reklāmās, gan transporta līdzekļos, gan darbinieku formas tērpos, gan sūtījumu iepakojumos, radot ļoti prestižu nostāju par sevi un savu darbības kvalitāti.
…
Savā darbā izvēlējos salīdzināt divus starptautiskos piegādes uzņēmumus, jo gan pati izmantoju ātras piegādes pakalpojumus, gan daudz manu paziņu. Dynamic Parcel Distribution (turpmāk tekstā DPD) ir viens no vadošajiem standarta, kā arī ātrās piegādes uzņēmumiem, kas piegādā sūtījumu vairākiem tūkstošiem klientu. Proti, Latvijā DPD uzņēmums ir tikai daļa no starptautiskā DPD tīkla. Galvenais DPD akcionārs ir Francijas uzņēmums GeoPost, kas pilnībā pieder Francijas pasta grupai La Poste un ir tās meitas uzņēmums. Uzņēmums piedāvā gan vietējos pakalpojumus, kuri tiek iedalīti Ekspress, Calssic un Plus pakalpojumos, kā arī starptautiskos pakalpojumus – Classic, Guarantee un Plus pakalpojumus. Šobrīd DPD nodrošina pakalpojumus visās Eiropas lielākajās valstīs un kopā ar sadarbības partneriem pierāda sevi pasaules mērogā. Galvenais DPD akcionārs ir Francijas uzņēmums GeoPost, kurš pilnībā pieder un ir meitas uzņēmums Francijas pasta grupai La Poste. Līdzīgā sfērā darbojas uzņēmums Deutsche Post DHL, kurš arī nodarbojas ar starptautiskajiem ekspress pārvadājumiem un loģistiku, gan pa sauszemi, gan gaisu, gan jūru, kā arī piedāvā starptautiskos pasta pakalpojumus. Latvijā darbojās daļa no šī uzņēmuma, ko dēvē par DHL Latvia (turpmāk tekstā DHL). DHL struktūra sastāv no četrām specializētām biznesa vienībām, tās ir Ekspress - globālais tirgus līderis starptautiskajos ekspress pārvadājumos., Global Forwarding – freight - vadošais gaisa un jūras kravu pārvadājumu sniedzējs pasaulē, kā arī vadošais sauszemes pārvadājumu sniedzējs Eiropā, Supply Chain - piemēro efektīvus piegādes ķēdes risinājumus klientiem vairāk nekā 50 valstīs un Mail - specializēto pasta un paku sūtījumi. Turpmākā darbā es salīdzināšu šo abu uzņēmumu, mērķauditoriju – darbiniekus, klientus, protams, arī uzņēmumu identitātes tiks salīdzinātas, kā arī tieši piedāvāto pakalpojumu klāstu izpēte un arī uzņēmuma iesaistīšanos sabiedriskās aktivitātēs, mārketinga aktivitātēs, un citas darbības.
- DPD un DHL uzņēmuma reputācijas analīze
- Uzņēmuma finanšu analīze
- Uzņēmuma finanšu analīze
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Uzņēmuma finanšu analīze
Research Papers for university8
-
Uzņēmuma finanšu analīze
Research Papers for university60
-
Uzņēmuma finanšu analīze
Research Papers for university6
-
Tirdzniecības uzņēmuma darbības analīze
Research Papers for university9
-
Uzņēmuma finanšu analīze par 2001.pārskata gadu
Research Papers for university17