Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:668514
 
Evaluation:
Published: 07.04.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Used
Extract

Secinājumi
Izanalizējot šos abus uzņēmumus sapratu, ka viņi ir diezgan līdzīgi, protams, tā arī jābūt jo darbojas vienā sfērā, taču ir dažādas nianses, kas katru no viņiem padara par īpašu savā klientu lokā, kā arī pati uzzināju daudz ko jaunu par šo uzņēmumu pakalpojumiem un to sīkāku klāstu. Lielāko daļu informācijas ieguvu tiešā vai netiešā kontaktā no firmas darbiniekiem (sarakstoties caur e-pastu, zvanot), DPD uzņēmums šajā ziņā bija atsaucīgāks, pat uzaicināja uz savu uzņēmumu ekskursijā, savukārt uzņēmums DHL nebija tik ļoti atsaucīgs, protams, atbildēja uz jautājumiem, bet ne vārdu vairāk nepiebilda.
Salīdzinot abus uzņēmumus
1. Uzņēmums DHL mājas lapā sniedz arī finanšu informāciju, bet par cik es nedabūju finanšu informāciju par DPD uzņēmumu, nevarēju iekļaut darbā, lai salīdzinātu.
2. Abu uzņēmumu mājas lapas ir viegli lietot, viegli saprast kur varētu atrasties nepieciešamā informācija.
3. Vispārēji abi uzņēmumi ir ar daudz sasniegumiem, labu pakalpojumu klāstu, taču caur interneta pieejama ir maz informācijas tieši par DPD uzņēmumu, lai gan visbūtiskākais ir atrodams viņu mājas lapā, tomēr man nācās daudz sazināties ar meitas uzņēmuma darbiniekiem, lai uzzinātu precīzāku un izmantojamu informāciju.
4. DHL uzņēmums piedāvā ļoti korektu informāciju, varbūt tā nav pieejama tieši Latvijas izveidotajā mājas lapā, taču globālajā ir visa nepieciešamā informācija.
5. Runājot par globālo mājas lapu DPD arī tādu piedāvā, taču tajā ir tik maz informācijas, ka ērtāk ir skatīties konkrētās valsts mājas lapā vai uzreiz sazināties ar attiecīgās nozares darbiniekiem.
6. DPD uzņēmums Latvijā ir ļoti organizēts un sakārtots, nekā lieka nemanīju, un visi darbinieki ļoti atbildīgi attiecas pret savu darbu.
7. Abi uzņēmumi neizmanto īpaši iespējas reklamēties, proti, reklamējās savās mājas lapās, bet citādi ļoti minimāli, savukārt DHL uzņēmums, piemēram, Kanādā sevi reklamē ar jau iepriekš minētajām īsfilmām, kuras var apskatīt gan youtube.com, gan uzņēmuma mājas lapā.
8. Savas uzņēmuma krāsas abi uzņēmumi izmanto, gan logo, gan mājas lapās, gan reklāmās, gan transporta līdzekļos, gan darbinieku formas tērpos, gan sūtījumu iepakojumos, radot ļoti prestižu nostāju par sevi un savu darbības kvalitāti.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1241012
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register