Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:929957
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.05.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Elektroniskais pasts un drošība tajā    4
1.1  Elektroniskā pasta vēsture    4
1.2  Par elektronisko pastu    4
1.3.  Elektroniskā pasta drošība    7
2.  Elektronisko pastu veidi un drošība tajos    9
2.1.  Sīkāk par bezmaksas elektronisko pastu    9
2.2.  Latvijas elektroniskais pasts    10
2.3  Elektroniskais pasts mobilajā telefonā    10
3.  Aptaujas rezultāti    11
3.1  Pētījuma vispārējais apraksts    11
3.2  Pētījuma rezultāti    11
  Secinājumi    18
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    19
  Anotācija    20
  Anotation    21
  Pielikums    22
Extract

Mūsdienās elektroniskais pasts (e-pasts) ir kļuvis par neatņemamu saziņas līdzekli cilvēkiem, kuri darbojas jebkurā no biznesa sfērām, arī skolniekiem mācību procesa veikšanai un kā sazinšanās līdzekim. E-pasts pašlaik ir kļuvis par vieglāko un ērtāko komunikācijas veidu, kur abām pusēm nav sinhroni jāatrodas pie komunikācijas līdzekļa. Šī tēma skar ikvienu, kas lieto e- pastu.
Mērķis:
Izzināt e-pasta darbības veidus, iespējas un jauniešu zināšanas par tā lietošanas priekšnoteikumiem un drošumu.
Uzdevumi:
Izpētīt teorētiskās atziņas par e – pasta darbības vēsturi, veidu un iespējām
Izpētīt šī brīža situāciju e-pasta darbībā Latvijā
Noskaidrot e-pasta lietošanas principus jauniešu vidū
Noskaidrot jauniešu zināšanas par e-pasta lietošanas drošību
Pētījumā pielietotās metodes
Literatūras izpēte un analīze
Interneta resursu izpēte un analīze
Anketēšanas
Petījuma bāze
Tika aptaujāti skolēni no Rīgas un Ulbrokas skolas. Viņiem tika izdalītas anketas ar vairākiem jautājumiem uz kuriem viņi atbildēja. Kopumā tika aptaujāti 100 skolēni – 50 no Rīgas skolas un 50 no Ulbrokas skolas. Pēc diagrammu izveidošanas tās tika analizētas un tika izdarīti secinājumi.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register