Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:189082
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.11.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Plānā izmantojamie termini    4
  iekšējie un ārējie bīstamības avoti    5
  Objektā iespējamo avāriju scenāriji un seku novērtējums    5
  KATASTROFU PĀRVALDĪŠANAS PASĀKUMI OBJEKTĀ    6
Extract

Kaut gan bīstamo kravu pārvadājumi pa dzelzceļu ir viena no starptautiski visstingrāk regulētajām transporta nozarēm, avārijas iespējamība vienmēr ir pastāvējusi, un tas, ka bīstamo kravu maršruti iet cauri daudzām Latvijas pilsētām, risku tikai paaugstina.
Tā kā Latvija ir tranzīta valsts, caur to katru dienu tiek veikti dažādu kravu pārvadājumi – sākot ar pārtiku un apģērbu, beidzot ar dažāda veida tehniku un cilvēkam un videi bīstamām vielām. Ir jārēķinās, ka pēdējos gados ir vērojams bīstamo kravu pieaugums dzelzceļa pārvadājumos, kravu sastāvā ir vielas, kas rada potenciālus draudus cilvēku veselībai un apkārtējai videi, piemēram, 2008. gada 9 mēnešos pārvadātas 14473 tūkstoši tonnas naftas un naftas produktu.1
Dzelzceļa negadījumi ar bīstamām kravām pārāk bieži nenotiek, tomēr gadījumā, ja tie notiek, ir iespējamas nopietnas sekas.
Šajā referātā es apskatīšu iespējamo dzelzceļa katastrofu, kas var notikt vilciena maršruta Zilupe – Rēzekne - Krustpils - Jelgava – Tukums – II – Ventspils posmā – pilsētā N., pieņemot, ka galvenā pārvadājamā krava avārijas laikā ir naftas produkti.
Tiks apskatīti katastrofas iespējamie scenāriji, izraisīto seku novērtējums un pasākumi to novēršanai.

Katru dienu dzelzceļa maršrutā Zilupe – Rēzekne – Krustpils – Jelgava – Tukums – II – Ventspils tiek pārvadātas bīstamas vielas, konkrētajā gadījumā tiek apskatīts naftas un naftas produktu pārvadājums.
Dažu kilometru attālumā no pilsētas centra iet autoceļš A12 Jēkabpils – Rēzekne – Ludza – Latvijas-Krievijas robeža (Terehova) (dotajā ceļa posmā – Jumavas iela), kas krustojas ar dzelzceļa sliedēm Tas ir arī tranzīta ceļš, kuru ikdienas izmanto vairāki simti kravas automašīnu. Pēdējos 100 m pirms pārbrauktuves ceļš ir stāvāks, tomēr attiecīgas ceļa zīmes („Stāvs lejupceļš”) nav. Arī ceļa seguma stāvoklis nav īpaši labs.
Dzelzceļa pārbrauktuve ir bez norobežojošas barjeras. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1122413
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register