Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:509421
 
Evaluation:
Published: 09.11.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Extract

Negadījumi, ko Latvijā varētu izraisīt dzelzceļa kravu pārvadājumi, teorētiski ir iespējami, jo lielākā daļa no tiem ir bīstami.
Pēc vilcienu katastrofas Ziemeļkorejā rodas jautājums, cik lielā mērā kas līdzīgs var notikt pie mums un kas šajā nelaimē glābtu. Kā pēdējos gados lielākās dzelzceļa katastrofas, kurās bija iesaistīti vagoni ar dīzeļdegvielu, minamas 2000. gada martā Līvbērzē Jelgavas rajonā un 1998. gadā Vecumniekos Bauskas rajonā notikušās. Toreiz Līvbērzē avārijā bija iesaistīta vieglā automašīna, kas sadūrās ar vilcienu. Tās eksplozija radīja milzīgu ugunsgrēku. Bet Vecumniekos vilciena 55 vagoni noskrēja no sliedēm, tādējādi radot 14 cisternu degšanu. Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta (VUGD) priekšnieks Aivars Straume tieši tādēļ uzsver, ka teorētiski dzelzceļa avārijas iespējamas jebkurā brīdī. Turklāt ķīmisko vielu spektrs, ko caur Latviju pārvadā, ir ļoti plašs. A. Straume teic, ka avārijas var izraisīt cilvēku neuzmanība, tehniska kļūme. „ Tehnoloģijas visā pasaulē attīstās, bet cilvēciskais faktors joprojām ir svarīgs. Diemžēl nelaimes notiek aizvien biežāk, un tās ir ļoti lielas.” …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register