Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:918972
 
Evaluation:
Published: 18.10.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Dziedniecības veidi    4
2.  Dziedniecības vēsture    6
2.1.  Pasaules dziednīcas vēsture    6
2.2.  Dziedniecība vēsture Latvijā    7
3.  Kūrortoloģija Latvijā    9
3.1.  Latvijas dziedniecisko resursu iespējas terapijās    9
3.2.  Pirmie kūrorti Latvijā    10
4.  Dziednieciskie dabas resursi    13
5.  Kūrortu klasifikācija    15
5.1.  Balneoloģiskie kūrorti un dziedniecības iestādes kūrortā    15
6.  Esošās situācijas izvērtējums Latvijas kūrortu piedāvājumā    18
6.1.  Latvijas kūrortu piedāvājuma analīze    19
6.2.  SVID analīze Latvijas kūrortiem    22
7.  Klientu kritēriju izvēle un apmierinātības analīze ar Latvijas kūrortu pakalojumiem    24
8.  Ieteikumi    28
  Secinājumi    29
  Izmantotā literatūra    30
  Pielikums    1
Extract

Secinājumi
1. Mūsdienās Latvijai ir potenciāls attīstīt kūrortus, jo pastāv dabas dziednieciskie resursi, ir piemērots klimats, kā arī Latvijai ir dziedniecības tradīcijas, kuras ir veidojušās kopš 17. gadsimta.
2. Latvijas valsts likumdošana nav draudzīga un labvēlīga kūrortiestāžu izveidei un attīstībai, bet šī problēma tiek risināta, mainot likumdošanu.
3. Latvijā nav standartu izstrāde dažādām kūrorta iestāžu grupām un šo standartu saskaņošana ar ārvalstīs esošiem līdzvērtīgiem standartiem, kā rezultātā tiek kavēta kaimiņu klientu ienākšana Latvijas dziedniecības tirgū.
4. Pēc aptaujas rezultātiem dziedniecības iestāžu īpašniekiem vai atbildīgām personām ir jāpārdomā par cenas un kvalitātes politiku, jo pastāv kaimiņu valstu alternatīvie dziedniecības piedāvājumi par zemākām cenām un neapmierinātie respondenti var izvēlēties kaimiņu valstu piedāvājumus.
5. Pēc esošās situācijas analīzes Latvijas kūrortiem, tiem nav veiksmīgas mārketinga stratēģijas, kura spētu uzrunāt klientus visā Latvijā. Nepietiek tikai ar bukletiem savā darbības reģionā un tūrisma informācijas birojos.
6. Darba mērķis ir sasniegts tika apkopota informācija, veikta analīze par esošo dabas dziednieciskā tūrisma piedāvājumiem, kā arī tika izstrādāti ieteikumi, tā uzlabošanai Latvijā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register