Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:894935
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.10.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Dzimumu stereotipi TV reklāmās    9
1.1.  Dzimumu stereotipu definējums    9
1.2.  Dzimumu stereotipi un reklāmas industrija    11
1.3.  Pētījumi par dzimumu stereotipiem    13
  Teorētiskās daļas secinājumi    20
2.  Empīriskā daļa    22
2.1.  Pētījuma objekta un metožu raksturojums    22
2.2.  Pētījuma norise. Rezultātu kvantitatīvā un kvalitatīvā analīze    23
2.3.  TV reklāmas analīzes rezultāti    31
2.4.  Individuālo respondentu aptauja un tās rezultātu analīze    35
2.5.  Pētījuma rezultātu interpretācija    35
  Empīriskās daļas secinājumi    36
  Nobeigums    38
  Literatūras saraksts    39
  Anotācija    41
  Pielikumi    42
Extract

Mūsdienās dzimumu stereotipu tēma pasaulē ir īpaši aktuāla, jo masu medijos un sabiedrībā joprojām tiek radīti un uzturēti dažādi dzimumu stereotipi, kaut arī ierastās dzimumu lomas sabiedrībā ir mainījušās – abi dzimumi kļuvuši vienlīdzīgāki. Tāpat arī reklāmas industrijai tiek pārmesta dzimumu stereotipu uzturēšana un jaunu stereotipu radīšana.
Lai noskaidrotu, kādi dzimumu stereotipi sastopami Latvijā redzamajās reklāmās un izpētītu to rašanās cēloņus, ir svarīgi analizēt dažādu dzimumu stereotipu esamības biežumu masu medijos un sabiedrībā. Tā kā masu mediju veids, kurš Latvijā spēj sasniegt vislielāko auditoriju, ir televīzija, darba autore kā pētījuma objektu izvēlējusies TV reklāmas.
Ievērojot visus minētos apstākļus, darba autore izvēlējusies pētījuma tematu „Dzimumu stereotipu biežums TV reklāmās Latvijā”. Par darba mērķi autore izvirzījusi biežāk sastopamo dzimumu stereotipu TV reklāmās Latvijā noskaidrošanu, kā arī šo stereotipu biežās izplatības iemeslu izpētīšanu. Tikusi izvirzīta hipotēze, ka dzimumu stereotipi TV reklāmās ir izplatīti ļoti plaši un visbiežāk attēlo vīriešu un sieviešu atšķirīgo lomu sabiedrībā. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register