Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:562164
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  E-biznesa un e-komercijas jēdziens, tā būtība    6
2.  E-komercijas veidi    8
2.1.  Interneta veikali un to klasifikācija    8
2.2.  Reklāmtirgus    10
2.3.  Ārpakalpojumi    12
2.4.  Norēķini internetā    15
3.  E-komercija Latvijas tirgū    17
3.1.  Interneta attīstības tendences Latvijā    17
3.2.  Latvijas interneta veikali    21
3.3.  E-komercijas stimulēšana un nākotnes perspektīva Latvijā    25
  Secinājumi    26
  Priekšlikumi    28
  Kopsavilkums    30
  Izmantotās literatūras saraksts    31
Extract

Datori arvien vairāk un vairāk ienāk mūsu mājās un darba vietās, kur šobrīd tos bieži vien izmanto ne tikai spēlēm un rotaļām, bet arī daudz nopietnākām vajadzībām. Datori uzņēmumos nodrošina ne tikai klientu datu, preču noliktavas vai grāmatvedības uzskaiti, bet arī vada un kontrolē reālus ražošanas procesus – ielej degvielu automašīnās, kontrolē kases automātus lielveikalos, nodrošina naudas pārskaitījumus u.tml. Datori šodien parādījušies un aktīvi tiek izmantoti pat tādās vietās, kur vēl nesen likās, ka tiem nav pielietojuma. Kaut vai, piemēram, pasaulē daudzās aptiekās zāles tagad tiek izvēlētas no elektroniskiem katalogiem un pasūtītas caur internetu. Līdzīgi datoru izmantošana aizvien pieaug.
Mūsdienu uzņēmējdarbību raksturo aizvien pieaugošas izejmateriālu piegāžu iespējas, pieaugoša globālā konkurence un pieaugošas patērētāju vēlmes, kā rezultātā uzņēmumi visā pasaulē pārkārto savas struktūras un izvērtē savu darbību. Uzņēmumiem bija nepieciešama jauna vide, kurā darboties, kur būtu iespējams samazināt izmaksas un palielināt peļņu, šāda vide tika atrasta – tālredzīgākie komersanti pievērsās uzņēmējdarbībai internetā. Elektroniskā komercija ļauj uzņēmumam daudz operatīvāk un elastīgāk darboties savā iekšienē, ciešāk sadarboties ar piegādātājiem, un būt daudz atsaucīgākam uz klientu prasībām un jautājumiem. E-komercija paver milzīgas iespējas – jaunas komunikāciju formas ar klientiem, izplatītājiem un piegādātājiem, 24 stundu darba laiku un klātbūtni pasaules tirgū. Tas viss ļauj palielināt savus biznesa apjomus un samazināt izmaksas.
Studiju darbs tiek veiks ar mērķi izprast e-komercijas jēgu, tās darbības principus un nozīmi ekonomikā, kā arī izpētīt un izvērtēt e-komercijas attīstību un nākotnes iespējas Latvijā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register