Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:337903
 
Evaluation:
Published: 30.09.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    2
1.  E-BIZNESA IZMANTOŠANAS IESPĒJAS    2
1.1.  Uzņēmuma komunikācijas un sadarbības veidošana starp uzņēmumu un tā darbiniekiem, ārējiem lietotājiem    2
1.2.  E-komercijas izmantošana uzņēmuma konkurētspējā    4
2.  E- BIZNESA MODEĻI    5
3.  SECINĀJUMI    12
4.  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    13
Extract

3. SECINĀJUMI
Acīmredzot elektroniskais bizness pasaulē attīstās arvien straujāk, un jau šobrīd internetā pastāv liela konkurence, tāpēc tiek meklētas arvien jaunas iespējas un nišas, lai iegūtu lielāko tirgus daļu, konkurētspēju, iegūstot vairāk patērētāju. Lielākai daļai lieliem un vidēji lieliem uzņēmumiem ir vismaz izveidota sava mājas lapa internetā, lai darītu zināmu klientiem par tā esamību vai piedāvātu tiešsaistē iegādāties tā pakalpojumus vai preces, kā arī uzņēmumi meklē iespējas, lai optimizētu savu iekšējo darbību, lai nekavētu tā attīstību, tādēļ par populārāku interneta risinājumu ir kļuvis intranets, kas dod uzņēmumam arī zināmu darbinieku lojalitāti un skaidrību par uzņēmuma definētiem mērķiem, kas atsaucas uz uzņēmuma darbības rezultātiem. Turklāl uzņēmuma komunikācijas un sadarbības veidošanai ar ārējiem lietotājiem – sadarbības partneriem, piegādātājiem, klientiem, citiem uzņēmumiem, tiek izmantots ekstranets, kas palielina ārējo lietotāju interesi par uzņēmumu, iegūstot dažādas priekšrocības, piemēram, sadarbojoties ar citiem uzņēmumiem, var iegūt dažādas atlaides vai atvieglojumus no sadarbības partneru vai piegādātāju puses, kas arī uzlabo uzņēmuma konkurētspēju un plašākas attīstības iespējas.
Katrs uzņēmums internetā realizē kādu e-biznesa veidu – e-veikals, e-tirdzniecības centrs, e-apgāde, e-brokeris, tālmācības, “trešās puses mārketings”, virtuālās apvienības, informācijas apkopotāji, sadarbības platformas, pievienotās vērtības ķēdes pakalpojumu piedāvātājs, e-izsole, pievienotās vērtības ķēdes elementu saskaņotājs, e-kazino, kas katram šķiet izdevīgāks un piemērotāks.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register