-
E-bizness
Nr. | Chapter | Page. |
KAS IR E-BIZNESS? | 3 | |
VĒSTURE | 5 | |
EKSTRANET | 6 | |
KĀ IEPIRKTIES INTERNETĀ? | 7 | |
ELEKTRONISKIE MAKSĀJUMI | 12 | |
ELEKTRONISKĀ NAUDA | 14 | |
ELEKTRONISKĀS KREDĪTKARTES | 14 | |
ELEKTRONISKIE ČEKI (E-ČEKI) | 16 | |
ELEKTRONISKĀS MAKSĀJUMU KARTES | 17 | |
KĀ PADARĪT E-BIZNESU DROŠU | 18 | |
PIRCĒJU AIZSARDZĪBA PRET KREDĪTKARTES DATU ZĀDZĪBU | 18 | |
PIRCĒJA PRIVĀTĀS INFORMĀCIJAS AIZSARDZĪBA | 19 | |
PIRCĒJA AIZSARDZĪBA PRET NEPAZĪSTAMU LIKUMDOŠANU | 19 | |
TIRGOTĀJU AIZSARDZĪBA PRET NEPAMATOTIEM MAKSĀJUMU ATTEIKUMIEM | 19 | |
DARĪJUMU DROŠĪBA | 21 | |
KĀ VAR IEPIRKTIES INTERNETĀ AR ZAGTU KREDĪTKARTI | 24 | |
KĀ UZSĀKT E-BIZNESU | 25 | |
PADOMI ELEKTRONISKĀ VEIKALA VEIDOTĀJIEM | 28 | |
KO ES IEGŪŠU UZSĀKOT TIRDZNIECĪBU INTERNETĀ? | 33 | |
UZ KO VEDINA E-KOMERSANTI | 34 | |
KO PĀRDOT? | 36 | |
PATĒRĒTĀJU UZVEDĪBU IETEKMĒJOŠIE FAKTORI | 37 | |
PIRKŠANAS LĒMUMA PIEŅEMŠANA | 40 | |
TIRGUS SEGMENTĀCIJA | 41 | |
ĢEOGRĀFISKĀS PAZĪMES | 41 | |
DEMOGRĀFISKĀS PAZĪMES | 41 | |
SOCIĀLI EKONOMISKĀS PAZĪMES | 42 | |
KULTŪRAS PAZĪMES | 42 | |
PERSONISKĀS PAZĪMES | 42 | |
RĪCĪBAS PAZĪMES | 42 | |
E-BIZNESA REKLĀMA | 43 | |
VAI E-TIRGUS IR LIELS | 45 | |
VAI E-ANONIMITĀTE NOZĪMĒ NEAIZSKARAMĪBU? | 48 | |
REIZ BIJA… | 48 | |
PASTKASTES NAV ANONĪMAS | 48 | |
UZMANIETIES NO HAKERIEM! | 49 | |
LIELĀKIE KAITNIEKI – VIEGLAS NAUDAS GRIBĒTĀJI | 50 | |
NOBEIGUMS | 51 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 52 |
Diezin vai atradīsies tāds cilvēks, kurš neko nav dzirdējis par tādu vispasaules tīmekli. Jā, ir tāda lieta un mums vajadzētu trīs mūžus katram, lai apskatītu kaut mazu daļiņu no šī fenomena. Skeptiķi šeit jautātu - kam tas viss vajadzīgs? Bet praktiskam mūsdienu cilvēkam, kurš ikdienas spiests gādāt par savu biznesu un sen vairs neprot pat lāga atpūsties, rastos pavisam cits jautājums - kā to visu izmantot?
Vispārīgi Elektronisko Komerciju varētu definēt kā jebkuru biznesa darījumu vai darbību, kurā iesaistītās puses nekontaktējas fiziski vai neapmainās ar materiāliem priekšmetiem, bet sadarbojas izmantojot elektroniskas informācijas formas un sakaru līdzekļus. Kā redzams, šāds definējums ļoti aptuveni izskaidro Elektroniskās Komercijas būtību, jo šādiem kritērijiem atbilst pat vienkārša telefona saruna. Reālajā dzīvē par Elektronisko Komerciju tiek uzskatītas tādas uzņēmējdarbības vadības metodes, kurās apvienojas jauno tehnoloģiju iespējas, esošo informācijas sistēmu resursi un globālā tirgus prasības.
E-business (e' biz' nis) – the transformation of key business processes through the use of Internet technologies. Pamata biznesa procesu maiņa, lietojot interneta tehnoloģijas.
Elektroniskās Komercijas pielietojumi ir ļoti plaši – sākot no uzņēmuma Intraneta, ar kura palīdzību kritiska biznesa informācija ir pieejama visīsākajā laikā un beidzot ar korporatīvajiem ekstranetiem un Internet lielveikaliem. Elektroniskā Komercija paver Jums milzīgas iespējas – jaunas komunikāciju formas ar Jūsu klientiem, izplatītājiem un piegādātājiem, 24 stundu darba laiku un klātbūtni pasaules tirgū. Tas viss ļauj jums palielināt savus biznesa apjomus un samazināt izmaksas.
Modernu uzņēmējdarbību raksturo aizvien pieaugošas izejmateriālu piegāžu iespējas, pieaugoša globālā konkurence, un pieaugošas patērētāju vēlmes, kā rezultātā uzņēmumi visā pasaulē pārkārto savas struktūras un izvērtē savu darbību. Ar Elektroniskās Komercijas palīdzību tiek sagrauta tradicionālās uzņēmējdarbības radītā barjera starp uzņēmumu, tā piegādātājiem un klientiem, un šīm izmaiņām ir globāls raksturs. Elektroniskā Komercija ļauj uzņēmumam daudz operatīvāk un elastīgāk darboties savā iekšienē, ciešāk sadarboties ar piegādātājiem, un būt daudz atsaucīgākam uz klientu prasībām un jautājumiem.
Internets sāk mainīt visus mūsu dzīves aspektus, tomēr visnozīmīgākās un straujākās pārmaiņas ir novērojamas kompāniju darbībā. Tieši brīdī, kad interneta tehnoloģijas tiek inkorporētas standarta biznesa procesos, kompānijas sāk gūt reālu labumu. Un tikai tās kompānijas, gan lielas, gan mazas, kuras ir sākušas lietot interneta tehnoloģijas visos savas darbības posmos — komunikācijā ar klientiem un partneriem, pamata aplikāciju sistēmu datu savienošanā, kā arī komerciālām transakcijām. Šeit arī rodas e-bizness — kad tradicionālo informācijas tehnoloģiju spēks un uzticamība sastopas ar internetu.…
Kas ir e-bizness, vēsture, ekstranet, kā iepirkties internetā, drošība, kā uzsākt e-biznesu, elektroniskā veikala veidošana.
- E-bizness
- Inflācijas būtība un ietekme uz tautsaimniecību
- Sakaru līdzekļu vēsture un to ietekme uz uzņēmējdarbību
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Fiskālā politika
Research Papers for secondary school6
-
Pieprasījuma un piedāvājuma elastība. Elastības veidi
Research Papers for secondary school10
-
Cenu politika
Research Papers for secondary school28
-
Sadales kanāli uzņēmumā SIA "Stārastāni"
Research Papers for secondary school14
Evaluated! -
Ražošanas procesa organizācija
Research Papers for secondary school22