Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:904821
 
Evaluation:
Published: 22.03.2001.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 21 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  KAS IR E-BIZNESS?    3
  VĒSTURE    5
  EKSTRANET    6
  KĀ IEPIRKTIES INTERNETĀ?    7
  ELEKTRONISKIE MAKSĀJUMI    12
  ELEKTRONISKĀ NAUDA    14
  ELEKTRONISKĀS KREDĪTKARTES    14
  ELEKTRONISKIE ČEKI (E-ČEKI)    16
  ELEKTRONISKĀS MAKSĀJUMU KARTES    17
  KĀ PADARĪT E-BIZNESU DROŠU    18
  PIRCĒJU AIZSARDZĪBA PRET KREDĪTKARTES DATU ZĀDZĪBU    18
  PIRCĒJA PRIVĀTĀS INFORMĀCIJAS AIZSARDZĪBA    19
  PIRCĒJA AIZSARDZĪBA PRET NEPAZĪSTAMU LIKUMDOŠANU    19
  TIRGOTĀJU AIZSARDZĪBA PRET NEPAMATOTIEM MAKSĀJUMU ATTEIKUMIEM    19
  DARĪJUMU DROŠĪBA    21
  KĀ VAR IEPIRKTIES INTERNETĀ AR ZAGTU KREDĪTKARTI    24
  KĀ UZSĀKT E-BIZNESU    25
  PADOMI ELEKTRONISKĀ VEIKALA VEIDOTĀJIEM    28
  KO ES IEGŪŠU UZSĀKOT TIRDZNIECĪBU INTERNETĀ?    33
  UZ KO VEDINA E-KOMERSANTI    34
  KO PĀRDOT?    36
  PATĒRĒTĀJU UZVEDĪBU IETEKMĒJOŠIE FAKTORI    37
  PIRKŠANAS LĒMUMA PIEŅEMŠANA    40
  TIRGUS SEGMENTĀCIJA    41
  ĢEOGRĀFISKĀS PAZĪMES    41
  DEMOGRĀFISKĀS PAZĪMES    41
  SOCIĀLI EKONOMISKĀS PAZĪMES    42
  KULTŪRAS PAZĪMES    42
  PERSONISKĀS PAZĪMES    42
  RĪCĪBAS PAZĪMES    42
  E-BIZNESA REKLĀMA    43
  VAI E-TIRGUS IR LIELS    45
  VAI E-ANONIMITĀTE NOZĪMĒ NEAIZSKARAMĪBU?    48
  REIZ BIJA…    48
  PASTKASTES NAV ANONĪMAS    48
  UZMANIETIES NO HAKERIEM!    49
  LIELĀKIE KAITNIEKI – VIEGLAS NAUDAS GRIBĒTĀJI    50
  NOBEIGUMS    51
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    52
Extract

Diezin vai atradīsies tāds cilvēks, kurš neko nav dzirdējis par tādu vispasaules tīmekli. Jā, ir tāda lieta un mums vajadzētu trīs mūžus katram, lai apskatītu kaut mazu daļiņu no šī fenomena. Skeptiķi šeit jautātu - kam tas viss vajadzīgs? Bet praktiskam mūsdienu cilvēkam, kurš ikdienas spiests gādāt par savu biznesu un sen vairs neprot pat lāga atpūsties, rastos pavisam cits jautājums - kā to visu izmantot?
Vispārīgi Elektronisko Komerciju varētu definēt kā jebkuru biznesa darījumu vai darbību, kurā iesaistītās puses nekontaktējas fiziski vai neapmainās ar materiāliem priekšmetiem, bet sadarbojas izmantojot elektroniskas informācijas formas un sakaru līdzekļus. Kā redzams, šāds definējums ļoti aptuveni izskaidro Elektroniskās Komercijas būtību, jo šādiem kritērijiem atbilst pat vienkārša telefona saruna. Reālajā dzīvē par Elektronisko Komerciju tiek uzskatītas tādas uzņēmējdarbības vadības metodes, kurās apvienojas jauno tehnoloģiju iespējas, esošo informācijas sistēmu resursi un globālā tirgus prasības.
E-business (e' biz' nis) – the transformation of key business processes through the use of Internet technologies. Pamata biznesa procesu maiņa, lietojot interneta tehnoloģijas.
Elektroniskās Komercijas pielietojumi ir ļoti plaši – sākot no uzņēmuma Intraneta, ar kura palīdzību kritiska biznesa informācija ir pieejama visīsākajā laikā un beidzot ar korporatīvajiem ekstranetiem un Internet lielveikaliem. Elektroniskā Komercija paver Jums milzīgas iespējas – jaunas komunikāciju formas ar Jūsu klientiem, izplatītājiem un piegādātājiem, 24 stundu darba laiku un klātbūtni pasaules tirgū. Tas viss ļauj jums palielināt savus biznesa apjomus un samazināt izmaksas.
Modernu uzņēmējdarbību raksturo aizvien pieaugošas izejmateriālu piegāžu iespējas, pieaugoša globālā konkurence, un pieaugošas patērētāju vēlmes, kā rezultātā uzņēmumi visā pasaulē pārkārto savas struktūras un izvērtē savu darbību. Ar Elektroniskās Komercijas palīdzību tiek sagrauta tradicionālās uzņēmējdarbības radītā barjera starp uzņēmumu, tā piegādātājiem un klientiem, un šīm izmaiņām ir globāls raksturs. Elektroniskā Komercija ļauj uzņēmumam daudz operatīvāk un elastīgāk darboties savā iekšienē, ciešāk sadarboties ar piegādātājiem, un būt daudz atsaucīgākam uz klientu prasībām un jautājumiem.
Internets sāk mainīt visus mūsu dzīves aspektus, tomēr visnozīmīgākās un straujākās pārmaiņas ir novērojamas kompāniju darbībā. Tieši brīdī, kad interneta tehnoloģijas tiek inkorporētas standarta biznesa procesos, kompānijas sāk gūt reālu labumu. Un tikai tās kompānijas, gan lielas, gan mazas, kuras ir sākušas lietot interneta tehnoloģijas visos savas darbības posmos — komunikācijā ar klientiem un partneriem, pamata aplikāciju sistēmu datu savienošanā, kā arī komerciālām transakcijām. Šeit arī rodas e-bizness — kad tradicionālo informācijas tehnoloģiju spēks un uzticamība sastopas ar internetu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register