Vispārīgi e-komerciju varētu definēt kā jebkuru biznesa darījumu vai darbību, kurā iesaistītās puses nekontaktējas fiziski vai neapmainās ar materiāliem priekšmetiem, bet sadarbojas izmantojot elektroniskas informācijas formas un sakaru līdzekļus. Kā redzams, šāds definējums ļoti aptuveni izskaidro e-komercijas būtību, jo šādiem kritērijiem atbilst pat vienkārša telefona saruna. Reālajā dzīvē par e-komerciju tiek uzskatītas tādas uzņēmējdarbības vadības metodes, kurās apvienojas jauno tehnoloģiju iespējas, esošo informācijas sistēmu resursi un globālā tirgus prasības.
Elektroniskā komercija jeb E-komercija ir biznesa vide, kas ļauj veikt darījumus, izmantojot Internet iespējas. E-komercija dod iespēju pārdot preces un pakalpojumus, nodrošinot visus tirdzniecības procesa posmus:
preču vai pakalpojumu mārketingu,
pasūtījumu veikšanu un apstiprināšanu,
preču piegādes organizēšanu,
norēķinu iespējas.…