Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:901836
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.05.2006.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Vispārīgi e-komerciju varētu definēt kā jebkuru biznesa darījumu vai darbību, kurā iesaistītās puses nekontaktējas fiziski vai neapmainās ar materiāliem priekšmetiem, bet sadarbojas izmantojot elektroniskas informācijas formas un sakaru līdzekļus. Kā redzams, šāds definējums ļoti aptuveni izskaidro e-komercijas būtību, jo šādiem kritērijiem atbilst pat vienkārša telefona saruna. Reālajā dzīvē par e-komerciju tiek uzskatītas tādas uzņēmējdarbības vadības metodes, kurās apvienojas jauno tehnoloģiju iespējas, esošo informācijas sistēmu resursi un globālā tirgus prasības.
Elektroniskā komercija jeb E-komercija ir biznesa vide, kas ļauj veikt darījumus, izmantojot Internet iespējas. E-komercija dod iespēju pārdot preces un pakalpojumus, nodrošinot visus tirdzniecības procesa posmus:
preču vai pakalpojumu mārketingu,
pasūtījumu veikšanu un apstiprināšanu,
preču piegādes organizēšanu,
norēķinu iespējas.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register