Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:561575
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.10.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  E-komercijas vispārīgs raksturojums    5
1.1.  Kas ir e-bizness un e-komercija    5
1.2.  E-komercijas vēsture un attīstība    6
1.3.  E-komercijas aktualitāte    9
1.4.  E-komercijas makroekonomiskā vide    11
1.5.  E-komercijas drošība    15
2.  E-komercijas biznesa modeļi    18
2.1.  E – komercijas biznesa modeļu iedalījums pēc tā dalībniekiem    18
2.2.  Maikla Rappas E-komercijas biznesa modeļu iedalījums    20
3.  E-komercija Latvijā    26
3.1.  E-komercijas un interneta vides attīstība Latvijā    26
3.2.  E-komercijas biznesa modeļi Latvijā    35
  Secinājumi    66
  Priekšlikumi    68
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    70
Extract

Secinājumi
1. E-komercijas jēdzieni ir daudz un dažādi, nav viena noteikta definējuma, kas ir e-komercija. Īsi definējot, var teikt, ka e-komercija ir darījumi e-vidē.
2. Lai varētu uzsākt uzņēmējdarbību interneta vidē Latvijā, ir nepieciešams ievērot plašu loku dažāda veida direktīvu, likumu un noteikumu, kas ir daudz sarežģītāk, nekā uzsākt tradicionālo uzņēmējdarbību, kas varētu būt traucēklis daudziem maziem un vidējiem uzņēmumiem sākt izmantot e-komercijas piedāvātās iespējas.

3. E-komercija piedāvā jaunas iespējas biznesa operāciju efektivitātes palielināšanai un samazina ar komercdarbības procedūrām saistītās izmaksas, tādejādi palielinot biznesa apjomu un to tirgus dalībnieku konkurences priekšrocības, kas ir gatavi izmantot jaunās komercdarbības metodes un tehnoloģijas.

4. Apkopojot un analizējot dažādus statistikas datus no vairākiem avotiem pētnieciskā darba laikā, tika secināts, ka:
• pieaug to Latvijas mājsaimniecību skaits, kurās ir interneta pieslēgums;
• pēdējo 3 gadu laikā pilnīgi visās iedzīvotāju grupās pieaug regulāro interneta lietotāju skaits un turpina pieaugt;
• vēl straujāks ir Interneta banku lietotāju skaita Latvijā pieaugums;
• uzņēmumu vidū absolūti visās nozaru grupās pieaug to uzņēmumu skaits, kuriem ir pārstāvniecība interneta vidē.
Līdz ar to tiek secināts, ka e-komercijas un interneta vide Latvijā attīstās – arvien vairāk Latvijas iedzīvotāju lieto internetu un tādā veidā, gribot vai negribot, attīsta e-komerciju, arvien vairāk iedzīvotāju veic internetā dažādas naudas operācijas un slēdz darījumus, arvien vairāk uzņēmumu izmanto interneta vidi attīstot savu darbību.

5. Interneta vides un e-komercijas attīstība Latvijā tiek veicināta gan ar valsts iestāžu palīdzību, tādu kā LIAA, kura ir izveidojusi speciālu biznesa ABC, kas palīdz uzņēmējiem izveidot un attīstīt biznesu internetā; gan arī ar tādu organizāciju palīdzību, kā LIA, kuras galvenais mērķis ir plaši pieejamas Interneta vides nostiprināšana, attīstība un popularizēšana Latvijā; gan arī organizējot dažādas konferences un tādus konkursus kā Elektronisko Mediju Balva, kura mērķis ir apzināt labākos elektroniskās informācijas projektus Latvijā un veicināt jaunu, inovatīvu projektu rašanos.

6. Veicot pētījumu apskatīto web lapu vidū bija sastopamas daudzas tā saucamās „mirušās lapas”, tas nozīmē, ka pēc web lapas izveides, tās netiek tālāk attīstītas un uzlabotas, kas liecina par to, ka web lapu īpašnieki nav orientēti uz klientu vēlmēm un vajadzībām (piem., nedarbojas web lapas sadaļas vai to funkcijas, novecojusi informācija, nepievilcīgs dizains, nepārskatāmība u.c.), kas izraisa to neefektīvu darbību un būtiski samazina konkurences iespējas e-komercijas ietvaros. Piemērs: Ekonomikas Ministrijas izstrādātā mājas lapa par e-komerciju, lai ieviestu vienotu koncepciju elektroniskās pārvaldes, informācijas sabiedrības un informācijas tehnoloģiju jomā, pēdējo reizi ir atjaunota 2007. gadā.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register