Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
12,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:407212
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 32 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  E-tūrisma, e-komercijas, e-mārketinga definējums un saturs    8
2.  E-komercijas attīstības tendences tūrisma nozarē    11
3.  Interneta izmantošana tūrisma NOZARĒ    17
3.1.  interneta izmantošanas īpatnības    17
3.2.  Interneta lietotāju uzvedība    18
4.  E-mārketinga loma tūrisma nozarē    22
4.1.  E-mārketinga galvenās funkcijas un instrumenti    24
4.2.  Reklāma internetā    28
4.3.  Interneta mājas lapu mārketings    32
4.4.  Meklētājprogrammu mārketings    37
4.5.  E-pasta mārketings    39
5.  E-mārketinga tendences tūrisma uzņēmumos ārzemēs    46
5.1.  e-mārketinga izmantošana tūrisma uzņēmumos    46
5.2.  E-mārketinga izmantošana viesnīcu darbībā    55
6.  E-mārketinga attīstība Latvijā    61
6.1.  E-KOMERCIJAS ATTĪSTĪBA LATVIJĀ    61
6.3.  E-mārketinga IZMANTOŠANA viesnīcu darbībā Rīgā    76
  Secinājumi un priekšlikumi    87
  Izmantotās literatūras saraksts    90
Extract

Internets ir pārliecinoši ienācis gan uzņēmēju, gan privātpersonu ikdienā, jo aizvien vairāk cilvēku pavada laiku interneta portālos, meklē sev vajadzīgo informāciju, salīdzina to, veic pirkumus vai vienkārši pavada savu brīvo laiku. Pircējs un pārdevējs satiekas virtuālā vidē, kur pastāv citi nosacījumi servisa sniegšanā, tomēr arī šeit liela loma ir savstarpējām attiecībām, jo arī internetā vajadzīgs kvalitatīvi apmierināt klientu vēlmes un vajadzības.
Internets ir radījis apvērsumu informācijas un zināšanu pārpilnajā tūrisma nozarē. Šobrīd tieši internets ir svarīgākais tūrisma produktu izplatīšanas kanāls, jo ar tā palīdzību tūrisma produkts bez starpnieku palīdzības tiek nogādāts tieši līdz klientam.
Vispārējās pasaules tendences rāda, ka nākotnē interneta izmantošanas apjoms palielināsies vairākas reizes, tādēļ tūrisma profesionāļiem jādomā, kā šīs tendences izmantot savā biznesā. Tūrisma nozarē svarīgi ir piekļūt klientiem pēc iespējas tuvāk. Tas nozīmē izzināt, ko potenciālie pircēji vēlas, kā piegādāt viņiem viņus interesējošo informāciju un kā motivēt viņus iegādāties šos pakalpojumus. Internets piedāvā ne tikai lielu daudzumu informācijas, bet arī ātrumu. Mūsdienu cilvēks ir tik aizņemts, ka iespēja visu izdarīt pēc iespējas ātrāk ir vitāli svarīga.
Par diplomdarba tēmu autore ir izvēlējusies e-mārketinga lomu tūrisma nozarē un attīstības tendences Latvijā. Diplomdarba mērķis: e-mārketinga lomas analīze tūrisma nozarē un attīstības tendenču izpēte Latvijā.
Visiem paņēmieniem, kas tikuši izmantoti agrāk mārketingā, klāt ir nācis e-mārketings, kur internets tiek izmantots kā veicinātājs pakalpojumu pārdošanai internetā. Pirms uzsākt e-mārketinga izmantošanu, jānoskaidro, kādas priekšrocības internets piedāvā, kas palielina tiešsaistes (sk. 1. pielikumu) rezervāciju skaitu internetā, ienākumus no pārdošanas internetā, kas mazina atkarību no citiem, dārgākiem izplatīšanas kanāliem, kā pavērt iespējas jauniem tirgus segmentiem un piesaistīt vairāk interesentu.
Interneta izmantošanas pieaugums būtiski ietekmē arī viesnīcu biznesu, jo arvien vairāk rezervāciju tiek veiktas internetā. Kad mājas lapa ir atrasta, būtiski ir apmeklētāju piesaistīt tiktāl, lai tiktu veikta rezervācija. Tiešā rezervācija internetā ievērojami samazina atkarību no starpniekiem, ir ātra, ērta un pieejama 24 stundas diennaktī.
Latvijā interneta izmantošana komerciālos nolūkos pieaug. Tūrisma uzņēmumos tiek apzināts, kādas izmaiņas biznesa procesos internets var ienest Latvijā, kas nozīmē lielāku klientu piesaisti ar interneta palīdzību nākotnē.
Izvērtējot tūrisma nozares portālus Latvijā, mērķis ir pierādīt interneta un līdz ar to e-mārketinga nozīmīgumu un nepieciešamību. Latvijā e-mārketinga attīstībai ir lielas perspektīvas, ņemot par paraugu jau pasaulē pārbaudīto praksi un piemērojot to Latvijas apstākļiem. Kā to veiksmīgāk izdarīt, ir autores mērķis noskaidrot, rakstot šo diplomdarbu.
Tūrisms ir dinamiska nozare, kurā viss mainās un attīstās. Tas, kas bija aktuāli vakar, vairs tāds nebūs rīt, kas liek sekot līdzi jaunākajām tendencēm un prast šīs zināšanas pielietot savā biznesā. …

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,27 €
Work pack Nr. 1240247
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register