Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:381413
 
Evaluation:
Published: 12.05.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  E-vides izmantošanas iespējas    5
2.  Vispārējās vidējās izglītības standarts matemātikā    7
3.  Projekts “Skola 2030”    10
4.  Praktiskais pētījums    12
4.1.  Izmēģinājuma darbības datu analīze    12
4.2.  X un Y klašu aptaujas rezultātu analīze    13
4.3.  Z klases skolēnu aptaujas rezultātu analīze    16
  Secinājumi    21
  Priekšlikumi    22
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    23
  Pielikumi    24
Extract

Secinājumi
1. Matemātikas tēmas “Ģeometriskie pārveidojumi” apguve tiek veiksmīgi sekmēta, ja mācību procesā tiek izmantoti e-vidē pieejamie mācību materiāli.
2. Skolēniem, kas mācījās, izmantojot tikai e-vides mācību materiālus, mācību sasniegumi un zināšanu līmenis bija augstāks nekā skolēniem, kas mācījās pēc mācību grāmatas.
3. Skolēnu sniegtais pašnovērtējums atšķīrās no viņu sasniegtajiem rezultātiem. Skolēni uzskatīja, ka viņi nevēlas izmantot e-vides mācību materiālus pilnīgi visās mācību stundās, jo tas nerastu vēlamo rezultātu, taču izmēģinājuma darbība ar Z klasi pierādīja pretējo, jo tieši šai klasei bija visaugstākā izaugsme.
4. Sasniegtos mācību rezultātus sekmē tas, cik daudz uzmanības skolēns ir gatavs veltīt stundas darbam.
5. Rezultātus mainīja arī tas, ka skolas piedāvātā mācību grāmata matemātikā 11.klasei un e- vides mācību materiālu piedāvātā mācību grāmata ir atšķirīgu autoru un tajās atšķiras apakštēmas.
6. Sasniegumus sekmē vai nesekmē arī tas, kāda ir skolēnu un skolotāju savstarpējā komunikācija un sadarbība mācību procesā.
7. Mācoties pēc e-vides mācību materiāliem skolēnu sasniegumu līmenis paaugstinājās, bet šie iegūtie rezultāti varētu būt saistīti ar skolēnu pašdisciplīnu, iekšējiem vai ārējiem motīviem.
8. E-vides mācību materiālu izmantošana mācību procesā ir efektīva un pieejama, jo ikvienam skolēnam vienmēr ir pieejami savas viedierīces – mobilie telefoni, planšetdatori vai portatīvie datori, kā arī skolā gandrīz katrā klasē atrodas interaktīvā tāfele vai arī projektors.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1379017
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register