Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:369798
 
Evaluation:
Published: 16.10.2025.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  MĀRKETINGA PASĀKUMU KOMPLEKSA TEORĒTISKIE ASPEKTI    5
1.1.  Mārketinga pasākumu kompleksa jēdziens un elementi    6
1.2.  Piegādes servisa loma mārketinga pasākumu kompleksā    11
2.  UZŅĒMUMA “PICA LULŪ” ĒDIENU PIEGĀDES SERVISA NOVĒRTĒJUMS    13
2.1.  Uzņēmuma darbības raksturojums    13
2.2.  Uzņēmuma ēdienu piegādes servisa analīze    13
3.  UZŅĒMUMA “PICA LULŪ” PIEGĀDES SERVISA PILNVEIDOŠANAS IESPĒJAS    16
3.1  Patērētāju apmierinātības līmenis ar uzņēmuma piegādes servisu    16
  PRIEKŠLIKUMI    22
  SECINĀJUMI    23
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    24
Extract

Temata aktualitāte – Šodien ēdienu piegāde uz mājām ir pazīstama jebkuram patērētājam
un to ir iespējams izmantot gandrīz jebkurā ēdināšanas iestādē. Sākot ar 2020. gada pavasari Covid
19 ietekmē ēdināšanas iestādēm un nepārtikas produktu tirdzniecības uzņēmumiem tika liegta iespēja
pilnvērtīgi sniegt pakalpojumus klātienē, kas veicināja uzņēmumus meklēt citus alternatīvus noieta
kanālus. Pie valstī noteiktajiem ierobežojumiem daļai uzņēmumu “Wolt” un “Bolt Food” platformas
kļuva par neaizvietojamu preču izplatīšanas kanālu, ja vien paši uzņēmumi nepiedāvāja savus
individuālos piegādes pakalpojumus.1 Ja uzņēmums pirms Covid-19 pandēmijas neizmantoja ēdiena
piegādi kā izplatīšanas kanālu, tad šodien to pielieto liela daļa ēdināšanas iestādes un restorāni, lai
paplašinātu savu patērētāju loku.
E-komercijas straujais pieaugums pēdējos gados ir parādījis to, ka kopumā sabiedrība ir
gatava iepirkšanās digitalizācijai. Baltijā e-komercijas apjoms 2021. gadā pieauga par 23%, un
tuvākajos gados visdrīzāk saglabās straujo pieauguma tempu. Turklāt SEB dati rāda, ka 2021. gadā
Latvijas iedzīvotāji e-veikalos preces iegādājās 2.78 reizes vairāk nekā pirms-Covid laikā un ir
saskatāms potenciāls tieši pārtikas tirdzniecības izaugsmei internetā.2 …

Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1407971
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register