Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:786543
 
Evaluation:
Published: 23.04.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Extract

Secinājumi
1. Ēdināšanas uzņēmumu dažādie veidi patērētājiem palīdz izvēlēties sev piemērotāku vietu, kur ieturēt maltīti.
2. Katrs no ēdināšanas veidiem ir ar savu specifiku.
3. Cilvēku uzvedību ietekmējošās izvēli noteicošās faktoru grupas ir piecas – personiskie faktori, ekonomiskie faktori, sociāldemogrāfiskie faktori, psiholoģiskie faktori, kultūras faktori.
4. Mainoties vecuma posmam, mainās arī cilvēka ēšanas paradumi, kas ietekmē ēdināšanas uzņēmumu veidu izvēles maiņu.
5. Spēcīgu ietekmi uz patērētāju atstāj ģimenes locekļi.
6. Pēc SKDS datiem būtisks ekonomisks faktors ir patērētāju maksātspēja, kas ietekmē ēdināšanas uzņēmuma apmeklētību.
7. Maņu mārketingu uzņēmumam iespējams vērst sev par labu, kreatīvi pieejot savam produkciju klāstam, lai piesaistītu sev klientus.
8. Lai dotos uz kādu ēdināšanas vietu, ļoti lielu lomu izvēlē nosaka katra patērētāja indivudālais ienākumu līmenis.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register