Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,49
You save:
0,32 (13%)
Discounted price*:
2,17
Purchase
Add to Wish List
ID number:850607
Author:
Evaluation:
Published: 08.12.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie faktori pēc patērētāju izvēles    4
2.  Maņu mārketinga ietekme uz patērētāju izvēli    7
3.  Ēdināšanas uzņēmumu veidu iedalījums pēc patērētāju izvēles    9
  Secinājumi    11
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    12
Extract

SECINĀJUMI
1. Maņu mārketingu uzņēmumam ir iespējams pavērst sev par labu, izstrādājot dažādas reklāmas, kā arī kreatīvi pieejot savam produkcijas klāstam, lai piesaistītu sev klientus.
2. Kā galvenie noteicošie faktori, pēc kuriem klients izvēlas ēdināšanas uzņēmumu ir tā vieta, personāls, uzņēmuma gaisotne, interjers, iekārtojums.
3. Ēdināšanas uzņēmumu veids klientiem palīdz izvēlēties sev piemērotāko vietu, kur ieturēt maltīti.
4. Katrs no ēdināšanas veidiem ir ar savu specifiku, ēdienu, dzērienu piedāvājumu un izklaides iespējām.
5. Cilvēks dodas uz ēdināšanas uzņēmumu, ne tikai, lai paēstu, bet arī ieekonomētu savu laiku, izmantotu piedāvātās izklaides.
6. Lai dotos uz kādu ēšanas vietu, svarīgs ir katra patērētāja indivuālais ienākuma līmenis.
7. Ēdināšanas uzņēmuma izvēli nosaka patērētāja vecums, dzimums, ģimenes tips, dzīves cikls izglītības līmenis.
8. Patērētājs novērtē, ja tiek sniegts atsevišķš piedāvājuma klāst individuālai cilvēku grupai ( veģetāriešiem, tūristiem, reliģiskiem cilvēkiem u.c.)
9. Uzņēmuma darbinieku apkalpošanas attieksme ir svarīga klientu ēdināšanas vietu izvēlē.
10. Klients vērtē ēdināšanas uzņēmuma atrašanās vietu, uzņēmuma atmosfēru, interjeru, ēdienu un pakalpojumu kvalitāti.


Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Ēdināšanas uzņēmuma izvēli noteicošie faktori”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/850607

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register