Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:285602
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.01.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 25 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Apzīmējumu saraksts    3
  Ievads    6
1.  ĒDINĀŠANAS UZŅĒMUMU TEORĒTISKIE ASPEKTI    10
1.1.  Ēdināšanas uzņēmumu tipi (veidi) to klasifikācija    10
1.2.  Ēdināšanas uzņēmumu nozīme un uzdevumi    13
1.3.  Ēdināšanas uzņēmumu nozare Latvijā    15
2.  ĒDINĀŠANAS UZŅĒMUMU PAKALPOJUMU PIEDĀVĀJUMS UN TĀ RAKSTURO-JUMS    19
2.1.  Ēdināšanas uzņēmumu pakalpojumu piedāvājums Rēzeknes pilsētā    19
2.2.  Ēdināšanas uzņēmumu pakalpojumu piedāvājums Ludzas pilsētā    21
2.3.  Pakalpojumu piedāvājumu salīdzinošā analīze    21
3.  ĒDINĀŠANAS UZŅĒMUMU PIEDĀVĀJUMA NOVĒRTĒJOŠAIS PĒTĪJUMS RĒZEKNES UN LUDZAS PILSĒTĀS    25
3.1.  Pētījuma programmas pamatojums    25
3.2.  Pētījuma rezultāti    26
  Secinājumi un priekšlikumi    31
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    32
  Kopsavilkums    35
  Pielikumi    37
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Galvenie secinājumi:
1. Ēdienu kvalitāti var izdalīt, kā galveno kritēriju, kurš nosaka klientu apmierinātību, līdz ar to nodrošinot visus procesus, kurus ir jāveic ēdināšanas uzņēmumam.
2. Nepastāv vienota klasifikācija ēdināšanas uzņēmumiem, tāpēc tie var brīvi variēt ar savu kla-sifikāciju un piedāvāto pakalpojumu klāstu.
3. Satistiski nozīmīga daļa Ludzas un Rēzeknes ēdināšanas uzņēmumu neatbilst savai klasifi-kācijai.
4. Satistiski nozīmīga respondetu daļa atzīmēja, ka gan Ludzas, gan Rēzeknes pilsētu ēdināša-nas uzņēmumus piedāvātais ēdienu sortiments varētu būt plašāks/labāks/ekskluzīvāks.
5. Galvenais kritērijs pēc kura tiek izvēlēts ēdināšanas uzņēmums Rēzeknes un Ludzas pilsētās ir ēdiena kvalitāte.
Priekšlikumi:
1. Nozares speciālistiem, nepieciešams veikts padziļinātus pētījumus par ēdināšanas uzņēmumu pakalpojumu piedāvājumu, sīkāk apskatot ēdināšanas uzņēmumu īpatnības, piedāvāto ēdienu sortimentu, uzņēmuma atmosfēru, telpas u.c. faktorus. Šie dati dos precīzāku informāciju par to, kāpēc ēdināšanas uzņēmumi neatbilst savai klasifikācijai un identificēs to, ko vajadzētu uzlabot katra uzņēmuma darbībā.
2. Tūrisma informācijas centriem regulāri jāveic ēdināšanas uzņēmumu pakalpojumu kvalitātes novērtējumus un šos rezultātus jāsniedz gan pašiem uzņēmumiem, gan japublicētē presē, re-zultātā ēdināšanas uzņēmumi uzlabos savu pakalpojumu piedāvājumu kvalitāti, kura apmie-rinās klientus.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1352008
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register