Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:389402
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Ātrās apkalpošanas ēstuve Index Cafe    4
  Diennakts bistro „Lauvas nams”    6
  Rīgas Domes kafejnīcas    8
  Ķipolu Krogs    10
  Restorāns “Pie Kristapa”    12
  Bārs Skyline    14
  Secinājumi    16
  Izmantotā literatūra un avotu saraksts    17
Extract

Mūsdienās, pieaugot cilvēku prasībām pieejamo pakalpojumu kvalitātei, liela nozīme ir arī sabiedriskās ēdināšanas līmenim, to pieejamībai un daudzveidībai, ņemot vērā to, ka katrs cilvēks ir individualitāte ar savām prasībām un pieradumiem.
Izstrādājot patstāvīgo darbu „Ēdināšanas uzņēmumu piedāvātais ēdienu sortiments, tā raksturojums
” tika apkopota plaša informācija par sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumiem Rīgā un izvēlēti interesantākie un vislabāk šo pakalpojumu raksturojošie uzņēmumi. Vispirms sameklēta informācija par tiem uzņēmumiem, kurus darba autore jau bija agrāk apmeklējusi un bija jau zināms par to pakalpojumu raksturu, piedāvājuma daudzveidību, cenām, dizainu un atmosfēru. Arī pēdējie divi faktori ir nozīmīgi, kad tiek veikta izvēle, kuru ēdināšanas uzņēmumu apmeklēt..
Apmeklējot uzņēmumus, tika precizēts, pie kāda veida tie pieder. Tika konstatēts, ka vienā uzņēmumu grupā ietilpst ļoti dažāda rakstura uzņēmumi, kā arī vienam un tam pašam uzņēmumam ir kaut arī līdzīgi, tomēr atšķirīgi pakalpojumu veidi. Piemēram, SIA „Zebra” pieder gan picērija apvienota ar restorānu pilsētas centrā, gan arī restorāns ar klubu Pļavniekos.
Izstrādājot darbu tika izmantotas šādas pētījuma metodes:
1)tika savākta, apkopota un analizēta mutiskā un interneta informācija, kā arī personīgā pieredze, lai izvēlētos pētījumā ietveramos uzņēmumus;
2)apmeklēti izvēlētie uzņēmumi, fotografēts interjers, pētītas ēdienkartes, novērtēta piedāvājuma klāts un cenas, pārrunas ar apkalpojošo personālu, kā arī uzņēmuma vadītājiem;
3) analizēti pieejamie interneta avoti par konkrēto uzņēmumu, tai skaitā uzņēmuma interneta mājas lapa latviešu valodā un arī svešvalodās.
Izstrādājot šo darbu tika iegūta plaša informācija par ēdināšanas uzņēmumiem, to piedāvājuma daudzveidību, gatavošanas un pasniegšanas dažādību. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register