Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,99
You save:
0,68 (17%)
Discounted price*:
3,31
Purchase
Add to Wish List
ID number:762787
Evaluation:
Published: 07.09.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  KOMUNIKĀCIJAS TEORĒTIKSKAIS SKAIDROJUMS, KOMUNIKĀCIJU VEIDI    4
1.1.  Verbālā komunikācija    5
1.2.  Starppersonu saziņa    5
1.3.  Neverbāla komunikācija    5
1.4.  Neverbālas komunikācijas kanāli    6
2.  SVARĪGI KOMUNIKĀCIJAS VEIDI UZŅĒMUMĀ, TO RAKSTUROJUMS    7
2.2.  Horizontālā komunikācija    7
2.5.  Ārējā komunikācija    7
2.3.  Iekšējā komunikācija    8
2.4.  Iekšējā komunikācija    8
2.5.  Formālā komunikācija    9
3.  EFFEKTĪVA KOMUNIKĀCIJA    12
3.1.  Lūgumi un norunas    12
3.2.  komunikācijas audits    16
  SECINĀJUMI    18
  BIBLIOGRĀFIJA    19
Extract

SECINĀJUMI
1. Ar komunikācijas palīdzību darbinieki realizē savas vajadzības, un dalās ar interesēm, savstarpēji ietekmējot viens otru un uzņēmuma darbu. Tā ir nepārtraukta domu apmaiņa starp cilvēkiem.
2. Organizācijas iekšienes struktūrvienības galvenie uzdevumi ir komunicēt ar ārējās vides sektoriem.
3. Iekšējā komunikācija ietver sevī visas komunikācijas attiecības uzņēmumā. Iekšējā komunikācija nozīmē, ka darbiniekiem ir zināma svarīgākā informācija par viņu darbību, darbavietu un uzņēmumu, kā arī viņi zina par izmaiņām tajā.
4. Lai izveidotu izcilu komunikācijas stratēģiju, kurā tiek ņemtas vērā visas ietekmes pušu komunikācijas vajadzības, vispirms jāorganizē komunikācijas audits.
5. Efektīva komunikācija ir svarīgākā uzņēmuma atslēga uz panākumiem, lai to izveidotu, ir jāveic komunikācijas audits, kurš sevī iekļauj izcilu komunikācijas stratēģiju, fundamentālu kļūdu nepieļaušanu komunikācijā un komunikācijas procesu uzlabošanu, veicot regulāru auditēšanu.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,62 €
Work pack Nr. 1349316
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Efektīvas uz klientu orientētas komunikācijas uzņēmumā socioloģiskie aspekti”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/762787

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register