Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:680004
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.01.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  EIROPAS KVALITĀTES BALVAS VĒSTURE    4
1.1.  Pasaules un Eiropas kvalitātes balvu vēsture    4
1.2.  Latvijas Kvalitātes balva    5
2.  EIROPAS KVALITĀTES BALVAS KRITĒRIJI    6
2.1.  Eiropas fonds kvalitātes vadībai un Eiropas Izcilības modelis    6
2.2.  Eiropas izcilības modeļa struktūra    7
2.3.  Eiropas izcilības modeļa kritēriju raksturojums    8
2.4.  RADAR loģika    9
  SECINĀJUMI    11
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    12
Extract

SECINĀJUMI
1. Eiropas kvalitātes balva tika nodibināta 1991. gada oktobrī Eiropas Kvalitātes vadīšanas fonda (EFQM) gadskārtējā forumā Parīzē;
2. Pirmo reizi Eiropas kvalitātes balvu pasniedza Spānijas karalis Huans Karloss uzņēmumam „Xerox” 1992. gada oktobrī EFQM forumā Madridē;
3. Eiropas fonda kvalitātes vadībai mērķis ir apkopot pozitīvo pieredzi un radīt Eiropas modeli kvalitātes pilnveidošanai, lai palielinātu Eiropas uzņēmumu konkurētspēju;
4. Eiropas fonds kvalitātes vadībai izveidoja Izcilības modeli kā pamatu, lai organizācijas varētu veikt pašnovērtējumu, kā arī, lai izvērtētu pretendentus uz Eiropas Kvalitātes balvu;
5. Modelis balstās uz deviņiem kritērijiem (četri no tiem attiecas uz rezultātiem, kuri ir sasniegti vai kurus plānots sasniegt, savukārt, pieci – uz sistemātiskām rīcībām, ko organizācija ir ieviesusi nolūkā sasniegt plānotos rezultātus).
6. Eiropas Izcilības modeļa pamatā ir loģika, kas pazīstama ar nosaukumu RADAR un sastāv no pieciem elementiem - rezultāti, pieeja, ieviešana, novērtēšana un pārskatīšana;
7. Vissvarīgākie izcilības modeļa struktūras elementi ir ar klientiem saistītie rezultāti – 20%, galvenie darbības rezultāti – 15%, procesi – 14%. Pārējie elementi svārstās no 6 – 10 %, taču arī tie ir svarīgi kopējā kontekstā;
8. Ar RADAR vērtēšanas matricas palīdzību tiek izmantota vērtējumu apkopojuma forma, katra kritērija procentuālo vērtējumu pārvēršot punktu izteiksmē. Kopējais iegūto punktu skaits var svārstīties robežās no 0 līdz 1000.


Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register