Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:223929
 
Evaluation:
Published: 15.05.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    2
1.  AS CĒSU ALUS UN TĀS PRODUKCIJAS RAKSTUROJUMS    3
1.1.  AS Cēsu alus darbība    4
1.2.  AS Cēsu alus eksports    4
1.3.  Izvirzītais produkts uz eksportu    6
2.  VĀCIJAS VIDES FAKTORU ANALĪZE    7
2.1.  Vācijas makrovides faktoru analīze    7
2.2.  Latvijas ekonomiskā sadarbība ar Vāciju    8
3.  CĒSU PREMIUM ALUS PRODUKCIJAS VIETA VĀCIJAS TIRGŪ    9
4.  NEPIECIEŠAMIE REKLĀMAS PASĀKUMI    10
  IZVĒRTĒJUMS UN PRIEKŠLIKUMI    11
Extract

Vienlaikus Vācijas pārtikas tirgus ir samērā konservatīvs, un, ja ir vēlme startēt ar unikālu produktu, kas vāciešiem būtu jauns, no sākuma ir jāizpēta tirgus niša.
Zemo cenu (discount) veikali Vācijā šobrīd ir sasnieguši savas popularitātes zenītu. Aptuveni 40% pārtikas produktu tirgu Vācijā dominē zemo cenu veikalu tīkli kā Aldi, Lidl, PennyMarkt, Netto utt. Pārtikas produktu veikali Vācijā nopelna tikai pateicoties lielajiem apgrozījumiem, jo peļņas procents ir minimāls.
Ņemot vērā lielo konkurentu skaitu ir jāapzinās laikietilpīga darba ieguldīšana piedāvājumu izveidē, lai ieinteresētu potenciālos partnerus un klientus ar savu produktu un darbības veidu, kas spētu būt kā nozīmīga priekšrocība AS Cēsu alus produkcijas izvēlē. Laicīga potenciālo klientu apzināšana un sagatavošanās prezentācijām un darījumiem ļaus mērķtiecīgi un saprotami apgūt konkrēto tirgu.
Ņemot vērā Vācijas ekonomikas struktūru, psiholoģiju un attīstības prognozes, Latvijas uzņēmumiem vislabākās iespējas iekarot Vācijas tirgu ir ar principiāli pilnībā jauniem produktiem un pakalpojumiem, vai arī izejot uz konkurenci cenā.
Pārtikas nozarē Latvijas priekšrocība ir uztura tradīciju un garšas izjūtas līdzība starp Vācijā un Latvijā lietoto uzturu. Bet tajā pat laikā jāņem vērā, ka pārtikas tirgus ir ļoti piesātināts un ar lielu cenas konkurenci.
Mans izvērtējums AS Cēsu alum būtu tomēr pozitīvs. Ar tik lielu pieredzi alus ražošanā un tik lielo sortimentu, kā Cēsu alum pilnīgi iespējams būtu startēt Vācijas tirgū un konkurēt ar citiem dalībniekiem.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register