Darba tēma: Emociju izpausmes 16-19 gadus veciem skolēniem.
Darba mērķis: Iepazīties ar emociju teorētisko pusi, kā arī noskaidrot kā 16-19 gadus vecie skolēni izpauž, izjūt un valda pār emocijām.
Darba uzdevumi:
1.Noskaidrot emociju funkcijas, izpausmes, veidus, stāvoļus, fizioloģiju, kā arī konkrētāku informāciju par negatīvajām un pozitīvajām emocijām atsevišķi -dusmām, bailēm, naidu, trauksmi, bēdām, prieku, mīlestību (teoriju).
2.Izveidot aptauju, lai varētu anketēt skolēnus.
3.Anketēt skolēnus. Rezultātu apkopošana.
4.Konsultēties ar skolas psiholoģi.
Jautājums: Kā dažādas emocijas iedarbojas uz 16-19 gadus veciem skolēniem?
Darbā izmantotās metodes: literatūras analīze, anketēšana, kā arī anketu apkopošana un analīze.
Darba struktūra: darbs sastāv no ievada, 10 nodaļām, 10 apakšnodaļām, secinājumiem, izmantoto informācijas saraksta un pielikuma, kurā ir ievietotas diagrammas un anketa.…