Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:829186
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.02.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  IEVADS    3
2.  PRODUKTA APRAKSTS    4
2.1.  Vēsture    4
2.2.  Enerģijas dzērienu apraksts    4
2.3.  Dzīves cikls (enerģijas dzēriens Pasaulē)    5
2.4.  Dzīves cilks ( enerģijas dzērieni Lavijā)    5
2.5.  Tirgus ietilpība    6
2.6.  Aptaujas rezultāti    6
3.  PRODUKTU SORTIMENTS UN IEPAKOJUMA ANALĪZE    7
3.1.  Enerģijas dzērienu ražotāju zīmola analīze    7
3.2.  Iepakojums    7
3.3.  Sortiments    8
3.4.  Izvietojums    9
4.  TIRGUS ANALĪZE    10
4.1.  Konkurentu analīze    10
4.2.  Koncepcija    11
4.3.  Ražotāja atbildība    11
4.4.  Produktu cenu salīdzinājums    11
4.5.  Mārketinga aktivitātes    13
4.6.  Mērķa tirgus    15
4.7.  Patērētāja uzvedības modelis    18
5.  ZĪMOLU POZICIONĒŠANA    19
5.1.  Bostonas konsultantu grupas matrica (Pasaules tirgū)    19
5.2.  Pozicionēšanas karte    20
6.  ANALOGIE ZĪMOLI    22
7.  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    23
8.  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    24
9.  PIELIKUMS    25
Extract

7. SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
• Latvijā neapšaubāmi populārākais enerģijas dzēriens ir „Cēsu alus” Dynamit ar 30% tirgus daļu, kam seko pasaulē populārākie zīmoli Red Bull un Monster.
• Enerģijas dzērieni Latvijā ienāca neilgi pēc to ieviešanas pasaules tirgū, taču pagāja salīdzinoši ilgs laiks un tika ieguldīti lieli līdzekļi marketingā, līdz šī prece kļuva tik populāra, cik tā ir.
• Aptaujas rezultāti liecina, ka iecienītākais enerģijas dzēriens ir Red Bull, taču tirgus dati rāda, ka tas ir Dynamit. No šī varam secināt, ka 17-19 gadu vecu jauniešu vidū, kas bija mūsu anketas mērķauditorija, mīļākais ir Red Bull, taču, ikdienā tie izvēlas lietot lētāko, produktu, kas ir Dynamit, jo cena ir galvenais faktors enerģijas dzēriena izvēlē.
• Red Bull ir atzīts par kvalitatīvāku, garšas, aktīvo mārketinga aktivitāšu un dizaina estētiskās pievilcības dēļ.
• Mērķa tirgus šim produktam ir 13-35 gadus veci cilvēki, īpaši tie, kas nodarbojas ar ekstrēmiem sporta veidiem, galvenokārt vīrieši.
• Enerģijas dzērienu tirgus aug vienmērīgi kopš 2003. Gada un visi dati liecina par to, ka tas nebeigs augt.
• Šie zīmoli pielieto marketinga un produkcijas koncepciju, ne tikai nodrošinot, pēc iespējas vairāk mazuma un vairumtirgotājus ar savu preci, bet arī nodarbojoties ar ļoti plašām marketinga akcijām.
• Enerģijas dzērienu ražotāji savai produkcijai izvēlējušies ļoti izteiksmīgus nosaukumus, kas simbolizē to saturu. Neatpaliek arī ražotāju agresīvie logo un simboli, ko izmanto ne tikai uz produkta iepakojuma, bet arī visās mārketinga aktivitātēs.
• Enerģijas dzērienu ražotājiem vajadzētu sadarboties ar farmaceitiem un izveidot speciālus enerģijas dzērienus, kas ir veselīgi un neatstāj sliktu iespaidu uz cilvēka veselību.
• Galvenais enerģijas dzērienu popularizēšanas veids ir dažādu pasākumu, mākslinieku, atlētu u.c. sponsorēšana un sava logo izvietošana pēc iespējas pamanāmākās vietās. Nevar noliegt, ka šis ir ļoti efektīvs paņēmiens.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register