Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:448559
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.11.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Referāta tēma ir „Tirgus izpēte”.
Darbs sastāv no divām daļām, t.i., teoriju papildinot ar praktiskiem pētījumiem. Teorētiskajā daļā tiek apskatīts jēdziens – „tirgus izpēte” un tirgus izpētes procesa raksturojums. Praktiskajā daļā tiks analizētas SIA X tirgus attīstības iespējas praktiski.
Tā kā mūsdienās nekas nestāv uz vietas, arī uzņēmējdarbībai ir jāattīstās plašāk, tādēļ uzņēmumiem ir jāmeklē jaunas tirgus nišas, jauni klienti, jaunas iespējas kā palielināt savu peļņu.
SIA X mērķis ir izpētīt un analizēt savas tirgus attīstības iespējas.
Teorētiskā daļa
tirgus izpēte

Tirgus izpēte – informācijas iegūšana par kādas konkrētas preces vai pakalpojuma noieta tirgu.
Tirgus dinamikas, tā sastāvdaļu un īpatnību izpētīšanas ir mārketinga pētījumu pamats, uz kura, savukārt, balstās citu ar mārketingu saistīto pasākumu radīšana un īstenošana dzīvē. Tirgus izpēte iekļauj mārketinga informācijas sistēmas radīšanas problēmas; pieprasījuma noteikšanu un prognozēšanu; tirgus segmentāciju.
Izšķir vairākus tirgus veidus:…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register