Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:192632
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.11.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Extract

REKLĀMAS KAMPAŅAS TEORIJA
Reklāma ir produkta virzīšanas tirgū izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegtās informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību. "Reklāmas galvenais uzdevums ir motivēt cilvēkus uz rīcību, kas bieži vien ir balstīta uz emocijām, nevis faktiem.” 1
Reklāmas kampaņa – mēģinājums sasniegt noteiktu mērķa auditoriju, veidojot reklāmu sēriju un ievietojot tās dažādos reklāmas mēdijos. Reklāmas kampaņu sākums meklējams modernās pasaules sākumā, tajās valstīs, kuras pirmās industralizējās. Reklāmas sākums bija izkārtnes pie durvīm, veikaliem, kuras informēja par veikalu nosaukumu un par precēm, kuras tur nopērkamas. Pieaugot populācijai, pieauga arī veikalu reklāmu skaits.
Ir gandrīz neiespējami, ka viens reklāmas sludinājums būs pietiekami efektīvs reklāmas līdzeklis, lai ietekmētu mērķa auditoriju.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register