Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:655660
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.12.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Patērētāju vērtējums    4
2.  Iesaiņojums    7
3.  Cena    10
4.  Patērētāju segments    12
5.  Izplatīšanas kanāli    13
6.  Veicināšanas pasākumi    14
  Secinājumi    15
  Izmantotā literatūra    16
Extract

6. VEICINĀŠANAS PASĀKUMI
Uzskata, ka jogurtus ar probiotiku uzvaras gājienu pasaulē nodrošinājuši tieši zinātnieki. “Jā, zinātnei ir liela nozīme, un arī mēs veicam pētījumus, tomēr daudz kas ir atkarīgs no uzņēmuma politikas. Gadījumā, ja mūsu produkts vienam cilvēkam no simts nepalīdz, tad neatļaujamies teikt, ka tas palīdz simtprocentīgi visiem, kā to dara viens no lielajiem ārvalstu koncerniem,” atklāj Somijas lielākā piena pārstrādes uzņēmuma un inovatīvu piena produktu ražotāja “Valio” pārdošanas menedžeris Rolands Mazins.
Viņš uzskata, ka Latvijā un citās Baltijas valstīs probiotisko piena produktu patēriņš nav piedzīvojis izteiktu izaugsmi – “nav tā, ka šeit būtu apgāzta visa pasaule”. “Probiotiskā jogurta patēriņa apjomu ļoti ietekmē reklāmas kampaņas, bet, līdzko tās nenotiek, cilvēki atgriežas pie vērtībām – produktiem, kas viņiem garšo,” stāsta R. Mazins.
“No savām pozīcijām redzam, ka Latvijā un citās Baltijas valstīs cilvēki tik daudz neskatās uz funkcionālo pārtiku, kā uz tās garšu. Ja tā iepatikusies, produktu atkal pērk. Daudz kas arī atkarīgs no pirktspējas, jo jogurtu tomēr uztver kā našķi, kā saldo. Produktu patēriņš ievērojami pieaug, ja tiek rīkotas akcijas.”
Tirgus pētījumi liecina, ka Latvijā patēriņa ziņā pirmajā vietā ir “Dannon” un vietējo uzņēmumu piena produkti ar probiotikām un tikai pēc tam “Valio” produkti. Igaunijā un arī Lietuvā, kur ir spēcīgi piena ražotāji ar labiem inovatīviem produktiem, pircējs priekšroku dod vietējiem produktiem (Hailova, 2013).
Tieši piedevas ir tās, kas palīdz jogurtu un tiem radniecīgo produktu tirgu darīt daudzveidīgu (Švītiņš, 2004).

SECINĀJUMI
1. Tika noskaidrots, ka gan patērētājiem iecienīts ir, gan veikalu plauktos pārsvarā sastopami ir dzeramie jogurti elo-pakās ar skrūvējamu vāciņu.
2. Zemeņu jogurts ir tas, ko ražo visvairāk un tas arī ir no pieprasītākajiem jogurtiem no patērētāju puses;
3. Gala rezultātā pēc tirgus izpētes tiek secināts, ka uzņēmumam dzeramais jogurts jāturpina ražot ar zemeņu garšu, bet jānomaina iepakojums uz elo-paku ar skrūvējamu korķīti. Kā arī izvēlēties nevis 1 kg tilpumu, bet 900 g, jo tā var nedaudz apmānīt pircējus, pēc pakas lieluma izskatīsies tā pat kā 1 kg paka, tāpēc neuzmanīgi pircēji nepamanīs, ka šajā iepakojumā ir nedaudz mazāk dzeramais jogurts nekā citos konkurentu iepakojumos. Cena būs nedaudz par dažiem centiem mazāka nekā konkurenta līdzīga dzeramā jogurta cena. Tādejādi piesaistot pircēju ar cenu, ar iecienīto iepakojumu un iecienīto zemeņu garšu. Vēl uzņēmums varētu papildus ražot dzeramo jogurtu ar zemeņu gabaliņiem, jo, pēc aptaujas datiem, daudziem patērētājiem garšo jogurti ar augļu gabaliņiem. Ik pa laikam ir jātaisa produktam akcija, jo tā piesaista jaunus patērētājus.


Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register