Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:917977
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.07.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma un produktu apraksts    3
1.1.  Uzņēmuma stiprās puses    4
2.2.  Uzņēmuma un produkta trūkumi    7
2.  Uzņēmuma naudas un cilvēku resursi, ko var izmantot virzības tirgū programmas īstenošanai    9
3.  Tirgus segmentācija un mērķa tirgus    11
4.  Mārketinga virzības tirgū mērķi    13
5.  Virzības tirgū stratēģijas    15
6.  Virzības tirgū aktivitāšu plāns    17
7.  Virzības tirgū aktivitāšu izmaksas un īstenošanas termiņi    19
8.  Secinājumi    20
9.  Izmantotā literatūra    23
Extract

Uzņēmuma pirmssākumi meklējami 1994. gadā. Uzņēmuma lielākie akcionāri ir Somijas uzņēmums "Vaasan&Vaasan Oy" un Latvijas uzņēmums "M.Investīcijas".
A/S “Hanzas Maiznīcas” produkcija pieder pie patēriņa precēm, tās ir ikdienas pieprasījuma pamatpreces. Maize ir produkts, kuru pērk regulāri, katru dienu, patērējot pirkšanai pēc iespējas mazāk laika. A/S “Hanzas Maiznīcas” produkciju var nopirkt gandrīz visos pārtikas veikalos par mērenām cenām.
A/S “Hanzas Maiznīcas” ir lielākais maizes ražotājuzņēmums Latvijā un ieņem aptuveni 30% no kopējā maizes tirgus. Veiksmīgās darbības pamatā ir uzņēmuma vadības pārliecība - jānodrošina tāds piedāvājuma klāsts, kas atbilst jebkura patērētāja vēlmēm un pirktspējai.
Uzņēmuma produkcija tiek ražota trīs ceptuvēs, no kurām divas atrodas Rīgā un viena Rēzeknē. Dienā “Hanzas Maiznīcas” ceptuvēs tiek saražots aptuveni 80 tonnas produkcijas.
Uzņēmums saviem pircējiem piedāvā ap 60 dažādas maizes šķirnes un ap 54 veidu konditorejas izstrādājumu. Lai nodrošinātu augstāko produkcijas kvalitāti, uzņēmums nepārtraukti investējis jaunākās paaudzes tehnoloģiju iegādē, no kurām vairākām analogu nav nevienā no Baltijas valstīm. Savā darbā sīkāk apskatīšu tieši maizes virzību tirgū.
Kopš 2003. gada februāra A/S “Hanzas Maiznīcas” ir piešķirti divi starptautiski sertifikāti. Tie apliecina, ka uzņēmums strādā atbilstoši starptautiskā kvalitātes sistēmu standarta ISO 9001:2000 un pārtikas produktu nekaitīguma standarta HACCP prasībām.
Latvietim maize ir ne tikai rupjmaizes vai baltmaizes klaipiņš. Mūsu tautai maize ir arī ēdiena simbols. Ar vārdiem "dienišķā maize" saprotam tos pārtikas produktus, bez kuriem mēs vienkārši neizdzīvotu. Definējot varētu teikt: maize ir izstrādājums, kas gatavots no maltiem graudiem - miltiem, kam pievienots ūdens vai piens, kā arī irdināšanas un cepšanas līdzekļi. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register