Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:784609
 
Evaluation:
Published: 06.01.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma izvēle    3
2.  Ko Jūs saprotat ar terminu „uzņēmuma etiķete”?    4
3.  Kā veidojas Jūsu uzņēmuma stils? Vai šis process bija ilgs un sarežģīts, vai pretēji    4
4.  Kā Jūs varētu raksturot Jūsu uzņēmuma etiķeti (stilu)?    5
5.  Kā uzņēmuma stils jeb etiķete ietekmē uzņēmuma attīstību?    5
6.  Vai pasaules ekonomiskās krīzes apstākļos, kad uzņēmumā jūt pastāvēšanas apdraudējumu, būtu jādomā par uzņēmuma prestižu, tradīcijām saistībā ar etiķeti. Vai tam jāatmet ar roku?    6
7.  Vai uzņēmuma etiķete atšķiras, ja tiek veidota sadarbība ar starptautiskiem partneriem?    6
8.  Uzņēmuma etiķete ir cieši saistīta ar reklāmu un mārketinga aktivitātēm. Kādi priekšnosacījumi jāievēro, strādājot pie uzņēmuma etiķetes veidošanas?    7
9.  Kā tiek izmantoti uzņēmuma etiķetes jeb stila elementi, plānojot turpmākās mārketinga aktivitātes?    7
10.  Kā uzņēmuma etiķetes jeb stila elementi, piemēram, logo, sauklis vai reklāma, ietekmē produkta vai pakalpojuma izvēli un patēriņu?    8
11.  Kādas aktivitātes var palīdzēt piesaistīt jaunus un noturēt esošos klientus?    8
12.  Uzņēmuma logo un sauklis parasti tiek veidots, lai akcentētu kādu konkrētu uzņēmuma vērtību vai īpašību, piemēram, stabilitāte. Ko klientam būtu jāsaprot , ieraugot Jūsu uzņēmuma logo?    9
13.  Vai Jūsu uzņēmumā ir izstrādāti vienoti klientu apkalpošanas noteikumi? Kā ar tiem iepazīstina darbiniekus?    10
14.  Kādiem etiķetes nosacījumiem Jūsu uzņēmumā pievērš uzmanību pretendētā darba intervijas laikā?    10
15.  Viens no bagātākajiem cilvēkiem Dž. D. Rokfellers ir teicis: „Prasme apieties ar cilvēkiem ir prece, kas pērkama tāpat kā cukurs vai kafija. Un es par šo prasmi maksāšu vairāk nekā par jebko citu šai pasaulē.” Vai Jūs piekrītat šim apgalvojumam?    11
16.  Uzņēmumā etiķete ir ikdienas nepieciešamība vai novecojošs aizspriedums?    11
17.  Secinājumi    12
18.  Pielikums    13
19.  Ētikas kodekss    14
Extract

Uzņēmuma izvēle
Tā kā es nebraucu uz uzņēmumu „Latvijas Banka”, izvēlējos uzņēmumu SEB Unibanka, jo tajā strādā mans tētis un viņš man var pastāstīt par to. Unibanka man patīk kā banka, jo tajā strādā patīkami un arī man pazīstami cilvēki. Mājās arī ir materiāli par Unibanku, tāpēc intervēju uzņēmuma darbinieku un savu tēti, kuri man palīdzēja veikt šo darbu un uzzināt par Uzņēmuma etiķeti SEB Unibankā.

1. Ko Jūs saprotat ar terminu „uzņēmuma etiķete”?
Etiķete ir uzvedības normas, kas ir jāievēro darbiniekiem darbā. Etiķetē ietilpst uzvedības kultūra, cilvēku rīcības, izturēšanās un savstarpējo attiecību izpausme ikdienā. Tajā ietilpst šādi etiķetes atribūti – lietišķa cilvēka vizuālais tēls, organizācijas darba kultūra, biroja dienests, vadītāja kabineta iekārtojums.

2. Kā veidojas Jūsu uzņēmuma stils? Vai šis process bija ilgs un sarežģīts, vai pretēji – ātrs un viegls?
Uzņēmuma stils veidojās no vairākām sastāvdaļām. No uzņēmuma zīmola, no darbinieku ģērbšanās un uzvedības etiķetes, telpu interjera dizaina, no klientu apkalpošanas kultūras un kvalitātes u.c. Pakalpojumi, ko mūsu banka sniedz, orientēti uz klientu interesēm.
Manuprāt, pats galvenais ir tas, ka uzņēmumam pirmajā vietā ir klientu intereses, nevis kaut kas cits. Tā arī veidojas labi uzņēmumi, kuri ir visai pasaulei pazīstami ar labu slavu. Klients jau jūt, ja uzņēmums cenšas klientiem sniegt to pašu labāko.

3. Kā Jūs varētu raksturot Jūsu uzņēmuma etiķeti (stilu)?
Uzņēmuma iekšējās kārtības noteikumos ir noteikts lietišķais ģērbšanās stils, izturēšanās pret klientiem. Tiek domāts par klientu apkalpošanas telpu interjeru, vienotu stilu, lai tas būtu patīkams un tajā būtu atpazīstama SEB banka.
Manuprāt, katrā uzņēmumā vajadzētu sekot līdzi saviem iekšējās kārtības noteikumiem, kur būtu stingri noteikts un uzskaitīts, kam jābūt mugurā, matu sakārtojumam darba laikā un kontaktēšanās ar klientiem u.c. Visas problēmas jau sākas uzņēmuma iekšienē, ja nav kontroles un nav ievēroti šie noteikumi, tas vēlāk arī parādās uz āru, un klientiem vairs nepatīk nākt uz šo uzņēmumu. Tāpēc, ja uzņēmuma iekšiene ir sakārtota un ir stingri noteikumi un kontrole, uzņēmums klientiem liekas patīkams.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1118475
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register