Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:925104
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.01.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Jebkura reklāma tek izmantota patērētāju pievilināšanai un piesaistīšanai, bet nereti netiek ievēroti ētikas pamatprincipi, kā piemēram godīgums. Dažreiz reklamētās preces piemēram televīzijā vai interneta veikalu mājaslapās tiek attēlotas savādāk, nekā tās reāli dzīvē izskatās, līdz ar to patērētājs uz to „uzķeras”. Vēl viena lieta ir tā, ka nereti reklāmdevējs savu reklāmu ieskaņo daudz skaļāk, un ja arī televizors ir uz noteiktu skaļumu, tad reklāma skan skaļāk, jo tā ir skaļāk ieskaņota, tādējādi tiek pārkāptas patērētāja izvēles tiesības, jo skaļāk ieskaņotu reklāmu jebkurā gadījumā nākas sadzirdēt.
Latvijas republikā ir aizliegta maldinoša reklāma – reklāma, kura jebkurā veidā, ieskaitot tās pasniegšanas veidu, tieši vai netieši maldina vai varētu maldināt un kura sava maldinošā rakstura dēļ varētu ietekmēt personas ekonomisko rīcību vai kura kaitē vai varētu kaitēt konkurentam. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register